PIXMA PRO Partner -merkillä varustetuilla materiaaleilla ammattimaista tulostusjälkeä [10.9.2014]

Canon tarjoaa ammattikäyttöön suunniteltujen PIXMA PRO -valokuvatulostimien käyttäjille entistä laajemman valikoiman erikoistulostusmateriaaleja yhteistyössä paperinvalmistajien ja -myyjien kanssa.

PIXMA PRO partner       PIXMA_PIXUS partner
PIXMA PRO Partner -merkki

Uuden PIXMA PRO Partner -ohjelman myötä tulostimeen on helppo löytää materiaaleja, jotka täyttävät A3+-koon Canon PIXMA PRO -tulostimien vaatimukset¹. Yhteensopivia laitteita ovat PIXMA PRO-1, PIXMA PRO-10 ja PIXMA PRO-100. Vaatimusten mukaiset tulostusmateriaalit on varustettu PIXMA PRO Partner -merkillä².

Ostaessaan PIXMA PRO Partner -merkillä varustettua paperia käyttäjät voivat olla varmoja, että sen käyttö PIXMA PRO -tulostimissa on testattu. Aidon Canon-paperin käyttämisen lisäksi tarjolla on monenlaisia taide- ja erikoistulostusmateriaaleja. Optimaalisen tulostusjäljen varmistamiseksi ICC-profiilit³ papereille ovat saatavilla paperinvalmistajien ja -myyjien verkkosivuilta.

¹ Tarkoittaa Canon-vaatimukset täyttävää tulostusmateriaalia perustuen paperinvalmistajien ja -myyjien suorittamaan standardien mukaiseen arviointiin.
² Koska Partner-merkinnän käyttö perustuu paperinvalmistajien ja -myyjien harkintaan, joissakin tarkistetuissa tulostusmateriaaleissa ei välttämättä ole merkintää.
³ Tiedostot, joiden väritiedot määritetään International Colour Consortiumin (ICC) julkaisemien standardien mukaan. Näitä tiedostoja käyttämällä väritiedot voidaan muuntaa käytettävän tulostimen ja tulostusmateriaalin mukaan.

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet