Canon MAXIFY -mustesuihkulaitteita kotitoimistoihin ja pienille yrityksille [26.8.2014]

Canon julkaisee merkittävän päivityksen tulostinvalikoimaansa. Uudet MAXIFY-mustesuihkulaitteet vastaavat väritulostustarpeeseen kotitoimistoissa ja pienissä yrityksissä.

MAXIFY MB2050.jpg
MAXIFY MB2350.jpg
MAXIFY MB2050
MAXIFY MB2350

MAXIFY MB5050.jpg
MAXIFY MB5350.jpg
MAXIFY iB4050.jpg
MAXIFY MB5050
MAXIFY MB5350
MAXIFY iB4050

Uudessa MAXIFY-mustesuihkulaitteiden valikoimassa on neljä monitoimilaitetta: MAXIFY MB2050, MB2350, MB5050 ja MB5350. Lisäksi sarjaan kuuluu yksi tulostin: iB4050. MAXIFY-sarjan avulla Canon voi tarjota entistä enemmän valinnanvaraa pienille yrityksille, joissa tarvitaan ammattitasoista väritulostusta sekä laadukasta kopiointia, skannausta ja faksausta.

Kestävät ja luotettavat laitteet
Uudet MAXIFY-laitteet käsittelevät pien- ja kotitoimistojen suuretkin tulostusmäärät luotettavasti. MB2050 ja MB2350 tukevat kotitoimistoympäristöjä, ja niiden suositeltava tulostuskapasiteetti on enintään 1 000 sivua kuukaudessa. MB5050, MB5350 ja iB4050 on suunniteltu pienten toimistojen tulostustarpeisiin, ja ne tukevat jopa 1 500 sivun tulostusta kuukaudessa. Ensimmäinen tuloste (ISO-FPOT) saadaan jo seitsemässä sekunnissa¹. Lisäksi A4-tulostusnopeus on 23 mustavalko- ja 15 värimallisivua minuutissa².

MAXIFY MB5350 -laitteessa käytetään yhdellä pyyhkäisyllä tapahtuvaa 2-puolista skannausta, joka skannaa asiakirjan molemmat puolet samanaikaisesti. Kaksi CIS-kennoa liikkuvat tulostimessa skannaten arkin etu- ja takasivun. Tämä nopeuttaa skannausta ja kopiointia ja säästää aikaa käsiteltäessä suuria asiakirjaeriä.

Ammattitasoinen värimustesuihkutulostus kilpailukykyisellä hinnalla
MAXIFY-tulostimet tarjoavat laadukasta mustesuihkutulostusta kilpailukykyiseen hintaan, sillä niissä käytetään uutta DRHD-mustetta, joka on varta vasten mallistolle suunniteltu. Canonin FINE-tekniikkaan perustuva uusi kestävä muste on kehitetty nimenomaan yritysasiakirjoja varten. Se on muun muassa veden-, kitkan- ja huopakynän kestävää. DRHD-muste tuottaa hyvin erottuvan mustan tekstin ja värikkään grafiikan. Lisäksi sivukohtaiset tulostuskulut ovat pienet.

Myös riittoisat XL-mustesäiliöt pienentävät väritulostuskustannuksia. Kotitoimistoon tarkoitetut MAXIFY MB2050 ja MB2350 tuottavat jopa 1 200 mustavalkosivua ja pienten toimistojen MAXIFY MB5050, MB5350 ja iB4050 jopa 2 500 mustavalkosivua ilman kasetinvaihtoa. Canonin DRHD-musteiden monipakkaukset pienentävät kustannuksia vielä jopa 20%³  ilman, että tulostettujen asiakirjojen laatu heikentyy.

Toimistoyhteyksien tuki
Canon MAXIFY -laitteissa on monipuoliset liitännät, joten ne sopivat erinomaisesti joustavaan työskentelyyn ja toimistotiloihin jaettavaksi. Wi-Fi-yhteys mahdollistaa langattoman tulostuksen mobiililaitteista. Canonin MAXIFY Cloud Linkin avulla voidaan tulostaa esimerkiksi Evernote™-, Dropbox™-, OneDrive™- ja Google Drive™ -pilvipalveluista.  MAXIFY Printing Solutions -sovellus tarjoaa samanlaisen toiminnallisuuden älypuhelimen ja tabletin kautta. Tulostimilla voidaan käyttää myös mobiilitulostussovelluksia, kuten Apple AirPrint™- ja Google Cloud Print™ -palveluita.

MAXIFY MB2050-, MB2350-, MB5050- ja MB5350-tulostimissa on skannaus sähköpostiin -toiminto, jolla skannattuja asiakirjoja ja kuvia voi lähettää sähköpostiliitteinä suoraan tulostimesta.

Kulujen valvonta ja hallinta
Tulostustottumusten parempi näkyvyys auttaa tunnistamaan käyttötapoja ja antaa tulostuskulujen hallinnassa tarvittavat tiedot. MAXIFY-mallisto on suunniteltu tätä silmällä pitäen. Laitteiden hallintaominaisuuksien avulla voidaan rajoittaa tiettyjä toimintoja, esimerkiksi suojaamalla värikopiointi salasanalla. Laitteilla voidaan myös pitää kirjaa tulostuksen, skannauksen ja faksauksen kokonaismääristä, jolloin saadaan parempi kuva laitteen käyttötavoista toimistossa.

Canon MAXIFY MB2050 ja MB2350 tulevat myyntiin lokakuussa 2014. MAXIFY iB4050, MB5050 ja MB5350 tulevat myyntiin marraskuussa 2014.

Suositusvähittäishinnat sis. alv:

MAXIFY MB2050 169,00 €
MAXIFY MB2350 199,00 €
MAXIFY iB4050 179,00 €
MAXIFY MB5050 219,00 €
MAXIFY MB5350 329,00 €

MAXIFY MB2050, tärkeimmät ominaisuudet

• Ensimmäinen tuloste 8 sekunnissa (ISO-FPOT)
  • Taloudelliset XL-musteet: 900 värisivua / 1 200 mustavalkosivua
  • 250 arkin kasetti ja 50 arkin automaattinen syöttölaite

MAXIFY MB2350, tärkeimmät ominaisuudet

• Taloudelliset XL-musteet: 900 värisivua / 1 200 mustavalkosivua
  • 500 arkin kapasiteetti ja 50 arkin automaattinen syöttölaite

MAXIFY MB5050, tärkeimmät ominaisuudet

• 250 arkin kasetti ja 50 arkin automaattinen syöttölaite

MAXIFY MB5350, tärkeimmät ominaisuudet

• Helppo yhden pyyhkäisyn 2-puolinen skannaus
  • 500 arkin kapasiteetti ja 50 arkin 2-puolisten automaattinen syöttölaite

MAXIFY iB4050, tärkeimmät ominaisuudet

• Helppo tulostus pilvipalveluista
  • 500 arkin kapasiteetti

Lisätietoja: Canon Oy, Markkinointi, Jorma Laakkonen, etunimi.sukunimi@canon.fi

¹Koskee malleja MAXIFY MB2350, MB5050, MB5350 ja iB4050.
²Koskee malleja MAXIFY MB2350, MB5050, MB5350 ja iB4050.
³Koskee malleja MAXIFY iB4050, MB5050 ja MB5350. Säästö perustuu sivukohtaiseen kustannukseen verrattaessa Canonin erillismusteita ja monipakkausta. Säästö on laskettu Canonin suosittelemien vähittäismyyntihintojen perusteella.

MAXIFY MB2050 -kuvia
MAXIFY MB2350 -kuvia