Canon PIXMA MG3650 on kattavilla yhteyksillä varustettu monitoimilaite kotikäyttöön [21.7.2015]

Canon julkaisee tänään kotikäyttöön tarkoitetun PIXMA MG3650 -monitoimilaitteen. Uutuudella on helppo skannata, kopioida ja tulostaa langattomasti toimistodokumentteja, kotiasiakirjoja ja valokuvia.

PIXMA MG3650

PIXMA MG3650 toimii saumattomasti tietokoneen, älypuhelimen ja tabletin kanssa.

Kätevää liitettävyyttä kotiin ja työhön
Uuden Canon PRINT -sovelluksen avulla PIXMA MG3650 -monitoimilaitteella voidaan tulostaa suoraan Instagramista™ ja SlideSharesta™¹ sekä siirtää skannattuja dokumentteja ja valokuvia Microsoft OneNoteen™². Laite tukee myös suoratulostusta monista sosiaalisista medioista ja pilvipalveluista, mukaan lukien Facebook™, Flickr™, Evernote™, Google Drive™, Dropbox™ ja OneDrive™, joista kuvien tai dokumenttien tulostus tapahtuu nopeasti ja helposti. Skannattuja tiedostoja voidaan liittää sähköpostiin ja lähettää suoraan tulostimesta – käyttö on yhtä helppoa sekä kotona että toimistossa³. Lisäksi PIXMA MG3650 -laitteella voidaan tulostaa valokuvia yhteensopivista kameroista langattomasti WLAN PictBridge -toiminnolla.

Tulostus lähes kaikenlaisista lähteistä
PIXMA MG3650 mahdollistaa saumattoman tulostuksen monista älylaitteista⁴, suosituista pilvipalveluista ja lähes kaikista muista lähteistä. Uudella Canon PRINT -sovelluksella on nopea ja helppo tulostaa liitetyistä laitteista tarvitsematta asentaa ajuria tai kytkeä laitetta tietokoneeseen. Laite tukee myös Google Cloud Print™- ja Apple AirPrint™ -palvelua. Sisäänrakennetun tukiasematilan ansiosta käyttäjät voivat hyödyntää langatonta tulostusta ilman internet-yhteyttäkin.

Kestäviä ja laadukkaita valokuvatulosteita
Canonin ChromaLife100 -teknologian ansiosta PIXMA MG3650 tuottaa erittäin laadukkaita valokuvatulosteita, joita on ilo esitellä. Kestävälle ja laadukkaalle Canon-paperille tulostettuna valokuvat ovat jaettavissa ja katseltavissa sukupolvien ajan.

Canonin CREATIVE PARK PREMIUM©⁵ -toiminnon maksutta käytettävissä olevat mallipohjat sisältävät kalentereita, paperitaidetta ja paljon muuta. My Image Garden© -ohjelmalla voidaan lajitella ja tulostaa valokuvia monenlaisilla mallipohjilla hyödyntämällä esimerkiksi automaattista asettelua ja kasvojen tunnistusta. Canonin Easy-PhotoPrint+©-sovelluksella valokuvista voidaan luoda kortteja ja kalentereita tietokoneella tai tabletilla hyödyntämällä luovasti monenlaisia maksuttomia mallipohjia, jotka voidaan tulostaa PIXMA-tulostimella.

PIXMA MG3650 -laitteessa voidaan käyttää taloudellisia Canon XL -mustesäiliöitä, jotka pienentävät kustannuksia jopa 50 % tulostettua sivua kohti⁶.

PIXMA MG3650:n tärkeimmät ominaisuudet

• Tulostus älypuhelimella tai tabletilla Canonin PRINT Inkjet/SELPHY -sovelluksen avulla
  • Apple AirPrint- ja Google Cloud Print -tuki
  • Pienikokoinen monitoimilaite tulostukseen, kopiointiin ja skannaukseen
  • Tulostus ja skannaus PIXMA Cloud Link -toiminnolla
  • Kaksipuolisten asiakirjojen tulostus
  • Lisävarusteena riittoisat ja taloudelliset XL-värikasetit
  • WLAN PictBridge valokuvien suoratulostukseen yhteensopivista kameroista
  • Reunuksettomat ja pitkään kestävät valokuvat

PIXMA MG3650 –monitoimilaitteen svh on 69 euroa.

¹ SlideShare on SlideShare, Inc.:n tavaramerkki.
² Saatavilla vain, kun Canon PIXMA -tulostimessa käytetään aitoja Canon-väriaineita.
³ Saatavilla vain, kun Canon PIXMA -tulostimessa käytetään aitoja Canon-väriaineita.
⁴ Yhteensopiva sekä iOS:n että Androidin kanssa.
⁵ Saatavilla vain, kun Canon PIXMA -tulostimessa käytetään aitoja Canon-väriaineita.
⁶ Sivukohtaiset kustannussäästöt perustuvat Canonin XL-musteiden suositusmyyntihintoihin ja sivukohtaiseen riittoon (ISO/IEC 24711 -standardi) verrattuna Canonin vastaavien vakiomusteiden hintoihin ja riittoon.

PIXMA MG3650 -kuvia
PIXMA MG3650 - tekniset tiedot [PDF, 68 KB]