Canon imagePROGRAF PRO-1000 tuottaa erittäin laadukkaita valokuvatulosteita jopa A2-koossa

Uusi Canon imagePROGRAF PRO-1000 on ammattitason valokuvatulostin, joka on tarkoitettu erityisesti taidekoulujen, taidegraafikoiden, suunnittelijoiden ja ammattivalokuvaajien käyttöön. Edistyksellisen 12 pigmenttimusteen järjestelmän, uuden 1,28 tuuman tulostuspään ja uuden prosessorin ansiosta imagePROGRAF PRO-1000 tuottaa erittäin laadukkaita tulosteita jopa A2-koossa jo noin kuudessa minuutissa¹. Uusi Crystal-fidelity-toiminto varmistaa, että valokuvista saadaan todenmukaisia ja poikkeuksellisen tarkkoja tulosteita. Langattoman yhteyden ja pilvipalvelutuen ansiosta laitteella voidaan tulostaa monenlaisista laitteista ja yleisistä sovelluksista.

imagePROGRAF PRO-1000.jpg

Ammattilaatuiset tulosteet
Ainutlaatuisen 12 pigmenttimusteen järjestelmänsä ansiosta imagePROGRAF PRO-1000 tuottaa poikkeuksellisen laadukkaita tulosteita, joiden väriavaruus on erittäin laaja. Uusia LUCIA PRO -musteita ovat Photo Black, Matt Black, Grey ja Photo Grey. Yhdessä erikoisvalmisteisen Chroma Optimizer -musteen kanssa ne varmistavat ammattilaislaatuiset mustavalkotulosteet, lisäävät mustan värin densiteettiä (tummuutta) ja antavat tasaisen kiillon. imagePROGRAF PRO-1000 tuottaa rakeettomia tulosteita, joissa on tasaiset väriliukumat ja joissa tummien alueiden sävy ei vääristy.

Uusi L-COA PRO -prosessori varmistaa musteiden oikeat suhteet ja sekoittumisen sekä tarkan mustepisaroiden sijoituksen, jotta valokuvista tulee mahdollisimman laadukkaita. Laatua parantaa vielä se, että tulostin tukee 1 200 ppi:n korkearesoluutioista kuvadataa, jota saadaan nykyaikaisista digitaalikameroista niiden korkeiden pikselimäärien ansiosta. Näin myös erittäin ohuet viivat toistuvat tulosteissa virheettömästi.

Uusi tulostin tukee 17:ää Canonin hyväksymää ICC-profiilipaperia, mukaan lukien kiiltävä, puolikiiltävä ja matta, joten käyttäjät voivat vapaasti valita omiin taiteellisiin tarpeisiinsa sopivan tulostusmateriaalin. Tulostimessa on myös A2-arkkien tuki, mikä mahdollistaa jopa 17-tuumaiset laadukkaat tulosteet.

Nopea integrointi ja monipuoliset liitännät
imagePROGRAF PRO-1000:n kanssa voidaan käyttää Canonin Print Studio Pro -laajennusta, joten ammattilaiset voivat tulostaa kätevästi monista edistyksellisistä kuvankäsittelyohjelmista, kuten Adobe Photoshopista ja Lightroomista. Monipuolisten liitäntöjen lisäksi imagePROGRAF PRO-1000 mahdollistaa myös langattoman tulostuksen mm. kannettavista tietokoneista, PC-tietokoneista, tableteista, älypuhelimista ja kameroista. Laite tukee myös pilvipalveluita, joten valokuvia voidaan tulostaa suoraan Dropboxin ja Google Driven kaltaisista palveluista. Lisäksi imagePROGRAF PRO-1000 voidaan integroida olemassa oleviin ammattilaistason työnkulkuihin, joten valokuvien tulostaminen on entistä helpompaa, tarkempaa ja tehokkaampaa.

Pienikokoinen laite studioihin ja opetuskäyttöön
Pienennetyn tulostuspään ja optimoitujen sisäisten komponenttien ansiosta imagePROGRAF PRO-1000 on erittäin pienikokoinen, joten se vie vähemmän tilaa kuin tavanomaiset suurkuvatulostimet. Vaikka tulostimessa on 12 mustesäiliötä, laitteen koko on vain 723 x 433 x 285 mm, joten se mahtuu mainiosti työpöydälle tai pieneen luokkahuoneeseen.

Uusi imagePROGRAF PRO-1000 tulee myyntiin Euroopassa vuoden 2016 alkupuolella ja sen suositusvähittäishinta on 1300 euroa. Laite on ensimmäinen Canonin uudessa ammattilaistason tulostimien sarjassa.

imagePROGRAF PRO-1000:n tärkeimmät ominaisuudet

• Valokuvaus uudelle tasolle ammattilaatuisilla väritulosteilla
  • Jopa A2-kokoiset erittäin laadukkaat tulosteet
  • Tulosteissa ennustettavissa olevat värit ja yksityiskohdat
  • Langaton tulostus ja tulostus pilvipalveluista
  • Entistä tehokkaampi työnkulku Print Studio Pro -laajennuksella

¹ Käytettäessä Canonin Photo Paper Pro Platinum -paperia ja reunusasetusta.

imagePROGRAF PRO-1000 -kuvia
imagePROGRAF PRO-1000 - tekniset tiedot [PDF, 78 KB]