Canon täydentää kodin ja toimiston PIXMA-tuotesarjoja viidellä uudella laitteella [21.1.2014]

Canon PIXMA iP8750, iX6850, MX475, MX535 ja iP2850 ovat uutuuksia PIXMA-tulostimien ja -monitoimilaitteiden tuotesarjoissa. Koti- ja toimistokäyttöön tarkoitettu uutuusmallisto sisältää myös kaksi A3+-tulostinta. Tyylikkäillä ja helppokäyttöisillä laitteilla on mahdollista saada ammattitasoisia tulosteita valokuvista ja yritysasiakirjoista.

PIXMA iP8750.jpg PIXMA iX6850.jpg
PIXMA iP8750 PIXMA iX6 850
PIXMA MX475.jpg PIXMA MX535.jpg PIXMA iP2850.jpg
PIXMA MX475 PIXMA MX535 PIXMA iP2850

Vaikuttavia A3+-valokuvatulosteita: PIXMA iP8750
PIXMA iP8750 sopii valokuvauksen harrastajalle. Kuuden värin järjestelmässä on erillinen harmaa muste, jonka ansiosta valokuvatulosteiden värit ovat poikkeuksellisen laadukkaat ja mustavalkotulosteiden harmaasävyt vaihtuvat pehmeästi. 1 pikolitran mustepisarat ja 9 600 dpi:n resoluutio tuottaa yksityiskohtaisen tarkat tulosteet. Kun tulostetaan valokuvia ja asiakirjoja A3+-koossa ilman reunuksia, iP8750:n ISO ESAT -tulostusnopeus on 14,5 mustavalko- ja 10,4 värimallisivua minuutissa. Valokuva tulostuu A3-koossa noin 2 minuutissa.

PIXMA iP8750 -tulostimessa on muun muassa Wi-Fi-liitäntä, Google Cloud Print- ja Apple AirPrint™ -tuki, joten sillä on helppo tulostaa monenlaisista laitteista. Ladattuaan Canon PIXMA Printing Solutions -sovelluksen käyttäjä voi valita tulostettavat kuvat, tulostuskoot ja paperityypin suoraan älypuhelimella tai taulutietokoneella. iP8750-laitteella voidaan tulostaa myös suoraan cd-levylle, ja käytettävissä on laaja valikoima levyetikettimalleja.

Tehokas tulostin kotitoimistoon: PIXMA iX6850
PIXMA iX6850 on tehokas A3+-koon tulostin. Laitteen Ethernet- ja Wi-Fi-liitännät kattavat sekä kodin että toimiston tarpeet. Tulostin on yhteensopiva Canonin PIXMA Printing Solutions -sovelluksen sekä Google Cloud Print- ja Apple AirPrint™ -palveluiden kanssa, joten tulostus älypuhelimista ja taulutietokoneista on helppoa.

iX6850 on suunniteltu käsittelemään vaivatta suuria tulostusmääriä. Viiden värin järjestelmässä on sekä pigmenttipohjainen musta muste että väriainepohjaisia värimusteita, jotka tuottavat laadukkaita ja grafiikaltaan sävykkäitä asiakirjoja sekä kauniita studiotasoisia valokuvatulosteita. iX6850-tulostimen ISO ESAT -tulostusnopeus on peräti 14,5 mustavalko- ja 10,4 värimallisivua minuutissa A4-koossa. Laitteella on helppo luoda myös julisteita ja yritysasiakirjoja käyttämällä Canonin Solutions Templates -ohjelmistoa. Lisävarusteena saatavalla mustalla PGBK XXL -mustesäiliöllä voidaan tulostaa noin 1 000 sivua¹, mikä lisää tuottavuutta ja vähentää säiliön vaihtotarvetta.

Lisää tuottavuutta kotitoimistoon: PIXMA MX475 ja PIXMA MX535
PIXMA MX475- ja PIXMA MX535 -monitoimilaitteet tarjoavat tuottavuutta ja edistyksellisen ohjelmiston kotitoimistoon. Laitteilla voi tulostaa, kopioida, skannata ja faksata. Toimiston työnkulkuja ja arkistointia tehostavat muun muassa monisivuisten asiakirjojen kopiointi ja skannaus sekä 30 arkin automaattinen syöttölaite. Lisäksi MX535-laitteen kaksipuolinen tulostus vähentää paperinkulutusta.

Monipuoliset yhteysominaisuudet, kuten Canonin PIXMA Printing Solutions -sovellus sekä Google Cloud Print- ja Apple AirPrint™ -palveluiden tuki, mahdollistavat langattoman tulostuksen älypuhelimesta tai taulutietokoneelta niin toimistossa kuin liikkeellä oltaessakin. Lisäksi MX535-laitteella voidaan tulostaa valokuvia ja asiakirjoja esimerkiksi pilvipalveluista, kuten Evernote™ ja Dropbox™, Canonin PIXMA Cloud Link -palvelun kautta älylaitteen avulla. Molemmissa laitteissa on myös tukiasematila, jonka avulla voidaan tulostaa langattomasti ilman Wi-Fi-verkkoon kytkeytymistä.

Laiteuutuudet kuuluvat Canonin laajaan tulostinvalikoimaan pienyrityksille, jossa on myös Canon i-SENSYS -laserlaitteita.

Tehopakkaus kotiin: PIXMA iP2850
Tehokas, pienikokoinen PIXMA iP2850 -tulostin sopii jokapäiväiseen kotikäyttöön. iP2850-tulostimen Canon FINE -värikasettitekniikassa käytetään pigmenttipohjaista mustaa mustetta ja väriainepohjaisia värimusteita, joiden yhdistelmällä saadaan sekä tarkkoja ja teräviä tekstitulosteita että laadukkaita ja todenmukaisia valokuvatulosteita.

iP2850:n automaattinen virrankatkaisu säästää energiaa, sillä tulostimen virta katkeaa automaattisesti sen oltua tietyn aikaa käyttämättömänä. Automaattinen virrankytkentä käynnistää tulostimen, kun tulostus alkaa uudestaan.

Enemmän tulosteita XL-mustesäiliöillä
Kaikissa viidessä PIXMA-tulostimessa voidaan käyttää XL-mustesäiliöitä, jotka ovat tavanomaisia säiliöitä suurempia ja taloudellisempia. Lisäksi iX6850-laitteeseen on saatavana lisävarusteena musta XXL-pigmenttimustesäiliö, jolla voidaan tulostaa jopa 1 000 asiakirjasivua A4-koossa ilman säiliön vaihtoa². Sekä XL- että XXL-säiliöillä saavutetaan 30–50 prosentin kustannussäästöt³ sivua kohti tavanomaisiin säiliöihin verrattuna.

Kaikkien uusien PIXMA-laitteiden mukana toimitetaan Canonin My Image Garden -ohjelma, josta voidaan käyttää helposti ja samanaikaisesti kaikkia Canon PIXMA -tulostinohjelmia. Se myös helpottaa liikkumista tulostus- ja skannaustoimintojen välillä.

PIXMA iP2850:n tärkeimmät ominaisuudet

• Pienikokoinen tulostin
  • Automaattinen virrankatkaisu/-kytkentä
  • Hiljainen tila
  • My Image Garden

PIXMA MX475:n tärkeimmät ominaisuudet

• Tulostus, kopiointi, skannaus, faksaus
  • 30 arkin automaattinen syöttölaite
  • Mobiilitulostus ja -skannaus
  • Google Cloud Print- ja Apple AirPrint™ -tuki

PIXMA MX535:n tärkeimmät ominaisuudet

• tulostus, kopiointi, skannaus, faksaus, pilvitoiminto
  • 30 arkin automaattinen syöttölaite
  • Kaksipuolinen tulostus
  • Mobiilitulostus ja -skannaus
  • Google Cloud Print- ja Apple AirPrint™ -tuki
  • PIXMA Cloud Link

PIXMA iX6850:n tärkeimmät ominaisuudet

• A3+-toimistotulostin
  • Viisi erillistä mustesäiliötä
  • Langaton ja LAN-yhteys
  • Mobiilitulostus
  • Lisävarusteena XL- ja XXL-mustesäiliöt

PIXMA iP8750:n tärkeimmät ominaisuudet

• A3+-valokuvatulostin
  • Kuusi erillistä mustesäiliötä ja laadukkaat mustavalkotulosteet
  • Valokuvalaatu
  • Tulostus suoraan levylle

¹Perustuu mustavalkotulostukseen A4-koossa.
²Perustuu ISO/IEC 24711 -standardiin. Lisätietoja saat osoitteesta www.canon-europe.com/ink/yield.
³XL-musteiden käyttö tarjoaa seuraavat säästöt: PIXMA iP2850 30 %, MX475 ja MX535 50 %, iP8750 ja iX6850 30 %.

PIXMA iP8750 -kuvia
PIXMA iX6850 -kuvia