Canon uusii PowerShot A –sarjan kameramallistoa

Canon tuo markkinoille kolme uutta PowerShot A -sarjan digitaalista kompaktikameraa. Uutuudet ovat nimeltään PowerShot A620, PowerShot A610 ja PowerShot A410.

Tehokkaan DIGIC II –prosessorin ansiosta kameroiden toiminta on nopeaa ja kuvat laadukkaita. Kameroissa on AiAF-automaattitarkennusjärjestelmä, joka suorittaa tarkennuksen siten, että myös keskustan ulkopuoliset kohteet tallentuvat terävinä. USB 2.0 Hi-Speed -liitännän avulla kuvien siirto tietokoneelle tai tulostimelle on nopeaa. Laaja valikoima automaattisia kuvausohjelmia, täydelliset käsinsäädöt ja erikoisaiheohjelmat tuovat kuvaukseen tarpeen mukaan joustavuutta, säätömahdollisuuksia ja helppoutta.

Kameroissa on yhdysrakenteinen salama ja monipuoliset PictBridge-standardia tukevat suoratulostustoiminnot. Tyylikkäät uutuudet tallentavat kuvat SD-muistikortille. Siksi ne ovat pieniä ja kevyitä ja kulkevat kätevästi mukana kaikkialle. Selkeät ja hyvin sijoitetut painikkeet ja suomenkieliset käyttövalikot tekevät kameroista erittäin helppoja ja käteviä käyttää.

- PowerShot A620, 7,1 megapikselia, 4x zoom-objektiivi, yhdeksän pisteen AiAF-automaattitarkennus, 2,0 tuuman kääntyvä nestekidenäyttö, laaja lisävarustevalikoima mm. laajakulma- ja telelisäkkeet sekä vedenpitävä kotelo
- PowerShot A610, 5,0 megapikseliä, 4x zoom-objektiivi, yhdeksän pisteen AiAF-automaattitarkennus, 2,0 tuuman kääntyvä nestekidenäyttö, laaja lisävarustevalikoima mm. laajakulma- ja telelisäkkeet sekä vedenpitävä kotelo
- PowerShot A410,   3,2 megapikseliä, 3,2x zoom-objektiivi, viiden pisteen AiAF-automaattitarkennus, 1,5 tuuman nestekidenäyttö

PowerShot A -sarjan kameran ostaja voi halutessaan rekisteröityä CANON iMAGE GATEWAY -palveluun, joka tarjoaa 100 megatavua maksutonta Internet-tilaa omien MPEG-videoleikkeiden ja digitaalisten stillkuvien jakamiseen.

Uusien PowerShot A -sarjan kameroiden myynti alkaa Suomessa syys-lokakuussa. PowerShot A620:n hinta on noin 420 euroa ja PowerShot A610:n hinta noin 350 euroa. PowerShot A410:n hinta asettunee noin 170 euron tasolle.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.autiovuori@canon.fi, tai Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen