Canonin PIXMA-mallisto uudistuu

Canon tuo markkinoille uudistetun PIXMA-malliston, jossa on viisi monitoimilaitetta ja kahdeksan valokuvatulostinta. Uudet PIXMA-laitteet ovat uskomattoman nopeita ja tuottavat hyvälaatuisen 10 x 15 cm:n kuvan nopeimmillaan jopa 36 sekunnissa.

PIXMA-laitteiden tulostuspäissä käytetään patentoitua FINE-tekniikkaa, joka mahdollistaa jopa 6144:n suuttimen tehokkaan käytön. FINE-tekniikalla PIXMA-laitteet tulostavat nopeasti ja laadukkaasti. Monipuoliset liitännät, kuten PictBridge, IrDA, muistikorttipaikat ja lisävarusteena saatava Bluetooth® mahdollistavat suoran liitännän digitaalisiin still- ja videokameroihin sekä matkapuhelimiin.

Kaikissa PIXMA-laitteissa on uudet ChromaLife100-järjestelmää käyttävät värit. Niiden ansiosta Canon-valokuvapaperille tehdyt tulosteet säilyvät kuva-albumissa haalistumatta jopa 100 vuoden ajan. Lisäksi tulosteille taataan 30 vuoden valonkesto ja 10 vuoden ilmassa esiintyvien kaasujen kesto, kun käytetään Canon Photo Paper Pro –valokuvapaperia.

PIXMA-monitoimilaitteet

PIXMA-monitoimilaitteet tulostavat, skannaavat ja kopioivat. Niissä on vakiona USB-liitäntä ja mahdollisuus tulostaa suoraan kamerasta.

- PIXMA MP150, 4800 x 1200 dpi, 2 pikolitran pisarakoko
- PIXMA MP170, 4800 x 1200 dpi, 2 pikolitran pisarakoko, lisäksi tulostus muistikortilta
- PIXMA MP450, 4800 x 1200 dpi, 2 pikolitran pisarakoko, lisäksi tulostus muistikortilta ja kännykkäkamerasta, myös LCD-näyttö
- PIXMA MP500, 9600 x 2400 dpi, 1 pikolitran pisarakoko, erilliskasettitekniikka, lisäksi tulostus muistikortilta ja kännykkäkamerasta, myös LCD-näyttö