Kannettavista kannettavin: alle 2 kilon tulostin [22.2.2007]

PIXMA iP90v PIXMA iP90v on uusi kannettava tulostin PIXMA-mallistoon. FINE-tulostusyksikön ansiosta asiakirjat tulostuvat laadukkaasti ja nopeasti. Kuten muillakin PIXMA-tulostimilla, sillä voi tulostaa myös laadukkaita valokuvia.

PIXMA iP90v -tulostin soveltuu erinomaisesti matkakäyttöön, sillä siinä yhdistyvät isomman tulostimen monipuoliset toiminnot ja tulostuslaatu pienessä koossa - tulostin painaa vain 1,8 kg. Tulostustarkkuus on 4800 x 1200 dpi, ja 2 pikolitran mikrosuuttimet takaavat loistavan tarkkuuden ja nopean tulostuksen. FINE-tulostuspään sekä värimusteiden ja pigmenttipohjaisen mustan musteen ansiosta teksti tulostuu laadukkaasti, ja asiakirjojen tulostusnopeus on jopa 16 mustavalkosivua tai 12 värisivua minuutissa.

Tulostimessa on vakiona USB-liitännän lisäksi IrDA-liitäntä. Lisävarusteena tulostimeen saa Bluetooth-liitännän. Langatonta liitäntää käytettäessä tulostustiedostot voidaan lähettää tulostettavaksi suoraan tietokoneelta, kämmenmikrolta tai matkapuhelimesta.

Uuden PIXMA iP90v -tulostimen myynti alkaa Suomessa huhtikuussa 2007. Sen suositusvähittäishinta on 285 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi