Canon Connect Station CS100 – keskitetty tallennuspaikka valokuville ja videoille [5.1.2015]

Canon julkaisee tänään Connect Station CS100 -aseman, jonka avulla on helppo tallentaa, katsella ja jakaa valokuvia ja videoita käyttäen yhtä keskitettyä tallennuspaikkaa.

Connect Station CS100

Helppo tallenteiden siirto kameroista ja älylaitteista
Connect Station CS100 on kodin sisältökeskus, jossa on jopa 1 TB tallennustilaa. Valokuvat ja videot on helppo siirtää asemaan NFC-yhteyttä tukevista Canon-kameroista ja -videokameroista[1] yhdellä kosketuksella.

Connect Station CS100 ottaa vastaan sisältöä myös muista laitteista. Tallenteet voidaan siirtää USB-yhteydellä[1] tai suoraan muistikortista[2]. Älypuhelimilla ja tableteilla otetut valokuvat ja videot voidaan välittää Wi-Fi-yhteydellä verkkoselaimen kautta.

Kuvien katselu ja hallinta suurella näytöllä
Kun Connect Station CS100 yhdistetään televisioon HDMI-liitännän kautta, valokuvia ja videoita voi katsella vaikka Full HD -tarkkuudella.  Albumeja voi selata myös langattomasti älypuhelimella, tabletilla tai tietokoneella verkkoselaimen kautta.

Connect Station CS100 -aseman avulla voidaan myös hallita kuvakirjastoja television ruudulla. Infrapunakaukosäätimen avulla voidaan tarkastella sisältöä päivämääräjärjestyksessä tai luoda teemojen mukaisia albumeja.

Tallenteet jakoon
CANON iMAGE GATEWAY -sivuston kautta Connect Station CS100 -asemalla on helppo jakaa valokuvia ja videoita sosiaaliseen mediaan sekä Canonin pilvipohjaiseen irista-kuvanhallintapalveluun. Albumeja voidaan myös lähettää täydellä resoluutiolla muihin Connect Station CS100 -asemiin. Tallennettuja kuvia voidaan myös tulostaa ilman tietokonetta langatonta lähiverkkoa tukevalla PictBridge-tulostimella.
Connect Station CS100 tukee yhtätoista kieltä[3].

Connect Station CS100 -aseman tärkeimmät ominaisuudet

• Valokuvien ja videoiden siirto NFC-kamerasta[4] yhdellä kosketuksella
  • Keskitetty tallennuspaikka eri laitteilla kuvatuille valokuville ja videoille
  • Kuvien jakaminen sosiaaliseen mediaan[5], pilveen tai muuhun Connect Station -asemaan
  • Tulostus suoraan Connect Station -asemasta langattomalla tulostimella[6]
  • Siirto muistikorttiin ja muistikortista[7] tai liittämällä kamera[1] USB-kaapelilla

Connect Station CS100 –asema tulee myyntiin kesäkuussa. Svh 239 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Harri Siikala, etunimi.sukunimi@canon.fi

[1]  Liitetty PTP-yhteydellä (Picture Transfer Protocol). Yhteensopiva vuonna 2010 tai sen jälkeen julkaistujen Canon-kameroiden ja -videokameroiden kanssa.
[2]  Kuvat siirretään DCIM- tai AVCHD-kansiorakennetta tukevista kansioista.
[3]  Japani, englanti, ranska, italia, saksa, espanja, yksinkertaistettu kiina, venäjä, korea, perinteinen kiina, portugali
[4]  Toiminto on tarkoitettu Canon-kameroille ja -videokameroille, joissa on Connect Station CS100 -asemaa tukeva NFC-ominaisuus.
[5]  Joihinkin ominaisuuksiin tarvitaan CANON iMAGE GATEWAY -tili. CANON iMAGE GATEWAY -palvelua ei välttämättä tueta kaikissa maissa tai kaikilla alueilla. Lisätietoja saat osoitteesta www.canon-europe.com/cig.
[6]  Langatonta lähiverkkoa tukevalla PictBridge-tulostimella.
[7]  Keskitetty tallennuspaikka eri laitteilla kuvatuille valokuville ja videoille

CS100 - kuvia
CS100 - tekniset tiedot [PDF, 49 KB]