Canon esittelee uudet PowerShot- ja IXUS-kamerat ja PIXMA PRO -tulostimet luovaan käyttöön [6.2.2015]

Canon julkaisee laajalla zoomilla varustetun PowerShot SX410 IS -matkakameran, kompaktin ja tyylikkään IXUS 275 HS -kameran sekä monipuolisilla yhteyksillä varustetut PIXMA PRO-100S- ja PIXMA PRO-10S -tulostimet. Näiden tuotteiden lisäksi tänään julkaistaan myös uusia EOS-kameroita ja EF-objektiiveja.

PowerShot SX410 IS IXUS 275 HS PIXMA PRO-100S PIXMA PRO-10S

Puolijärjestelmäkamera PowerShot SX410 IS zoomaa kauas
Pienikokoisessa PowerShot SX410 IS -kamerassa on 40x optinen zoom ja 80x ZoomPlus, joiden avulla on helppo kuvata sekä lähellä että kaukana olevat kohteet. 20 megapikselin kennon ja DIGIC 4+ -prosessorin ansiosta kohteet tallentuvat terävinä ja tarkkoina samalla kun älykäs kuvanvakain pitää kohinan minimaalisena. Smart Auto -tilan lisäksi käytettävissä on muun muassa luovia suotimia, joilla kuviin saadaan persoonallista ilmettä. Valokuvauksesta voidaan siirtyä 720p-resoluutiolla tapahtuvaan HD-videokuvaukseen yhdellä napin painalluksella. Kamerassa on ergonominen kahva, joka parantaa vakautta ja otetta kauas zoomattaessa.

Todellinen taskukamera IXUS 275 HS – hallittavissa myös älypuhelimella
Tyylikäs metallikuorinen IXUS 275 HS on niin pienikokoinen, että se sujahtaa helposti vaikka taskuun. Kuvausominaisuuksista ei silti ole tingitty. 12x optinen zoom, HS System -järjestelmä ja 20,2 megapikselin CMOS-kenno tallentavat tilanteet laadukkaiksi kuviksi kaikenlaisissa valaistusoloissa. Uusi Canon Camera Connect -sovellus mahdollistaa kameran etähallinnan älypuhelimen avulla. Näin kameran käyttäjä pääsee helposti mukaan vaikka ryhmäkuviin.

Otoksia on helppo jakaa muille tai muihin laitteisiin valitsemalla sopiva yhteysvaihtoehto monipuolisesta valikoimasta. Dynaamisen NFC:n ja WiFi:n avulla kuvia voidaan tallentaa Canonin Connect Station -tallennusasemaan, älylaitteeseen tai Canonin pilvipalveluun iristaan sekä sosiaaliseen mediaan.

PIXMA PRO-100S- ja PIXMA PRO-10S -tulostimet herättävät muistot eloon
Uudet PIXMA PRO-100S- ja PIXMA PRO-10S -tulostimet tarjoavat koko joukon uusia yhteysmahdollisuuksia.

PIXMA PRO-100S käyttää kahdeksaa dye-pohjaista mustetta, joilla saa nopeasti sävykkäitä ja tarkkoja tulosteita jopa A3+-koossa. PIXMA PRO-10S -tulostimen 10 erillistä pigmenttiväriä ja Chroma Optimiser -ominaisuus tuottavat laadukkaita ja pitkäikäisiä tulosteita, joissa on muun muassa syvät mustan sävyt.

Canonin PIXMA PRO -uutuuksilla on myös helppo muodostaa yhteys tulostusta varten. Tulostus onnistuu vaikkapa DropBox™-, Flickr™-, Facebook™-, Google Drive- ja One Drive -pilvipalveluista tai käyttämällä Canonin PIXMA Cloud Link -palvelua, WiFi-, Ethernet- tai PictBridge-tekniikkaa, matkapuhelinta tai tablettia.

PIXMA PRO-100S ja PIXMA PRO-10S tukevat myös Canonin uutta Pro Gallery Print -sovellusta, jonka avulla tabletilla voidaan muodostaa yhteys pilvipohjaisiin Zenfolio- ja SmugMug-valokuva- ja videopalveluihin tulostamista varten.

Tänään julkaistaan myös EOS 5DS ja EOS 5DS R, jotka ovat täysikokoisella kennolla varustettuja digitaalisia järjestelmäkameroita. Ne tarjoavat luokassaan tähän asti korkeimman resoluution. Uudet EOS 750D ja EOS 760D täydentävät Canonin perustason EOS-mallivalikoimaa. Peilitön järjestelmäkamera EOS M3 tarjoaa monipuolisia ominaisuuksia pienessä koossa.

IXUS 275 HS tulee myyntiin toukokuussa. Svh on 249 euroa.
PowerShot SX410 IS tulee myyntiin maaliskuussa. Svh on 299 euroa.
PIXMA PRO-10S tulee myyntiin huhtikuussa. Svh on 749 euroa.
PIXMA PRO-100S tulee myyntiin huhtikuussa. Svh on 549 euroa.

PowerShot SX410 IS - kuvia
IXUS 275 HS - kuvia