Koe ja jaa photokina 2014 Canonin kanssa!

Photokina 2014 on maailman laajin valokuvaus- ja kuvantamisalan tapahtuma, jossa Canon-osastolla on tiedossa ennennäkemättömän interaktiivinen ympäristö. Osasto tarjoaa valokuvaajille mahdollisuuden tutustua uusimpaan tekniikkaan ja tarjoaa kävijöille digitaalisen kuvantamiskokemuksen alan johtavilla tuotteilla ja palveluilla.

Canon-osasto photokina 2014 -messuilla on omistettu hetken tai muiston tallentamiseen. Messuvieraat voivat osallistua kuvaamiseen avoimessa ympäristössä, jossa asiantuntijat opastavat heitä matkan varrella. Jokaiselle tarjotaan mahdollisuus perehtyä Canon-kameroiden kokeiluun.

Canon Ambassadors-ohjelman valokuvaajat pitävät osastolla live-esityksiä. Lavalla ovat maisema- ja matkakuvaaja David Noton, kuvajournalisti ja dokumenttielokuvaaja Ulla Lohmann ja toimintakuvaaja Richard Walch. Lisäksi Canon Explorer Jörg Kyas tarttuu vieraiden esittämiin interaktiivisiin haasteisiin tarjoten harrastajille ainutlaatuisen tavan oppia uusia tyylejä ja tekniikoita.

Esittelyssä on myös Canonin räätälöity alusta irista kuvien hallintaan ja jakamiseen. Vieraat voivat lisäksi tutkia Canon-laitteita ja -varusteita keräten omaa virtuaalista varustelaukkua kosketusnäyttöjen avulla.

”photokina 2014 merkitsee meille asiakkaiden viemistä keskelle jännittävien kuvausmahdollisuuksien maailmaa”, kertoo Canon Euroopan kuluttajatuotteiden johtaja Alessandro Stanzani. ”Luomme kokeellisen ympäristön, joka haastaa vieraat suhtautumaan syvällisemmin valokuvaukseen. photokina-osastollamme esitellään kaikkein parhaita tuote- ja palveluinnovaatioita, joiden avulla rohkaisemme kuvaajia tutustumaan Canon-brändiin.”

Jotta osallistujat voivat säilyttää kokemuksensa, heille jaetaan Canon Live Pass RFID -kortit. Niillä voidaan syventyä tärkeimpiin asioihin eri puolilla osastoa ja luoda matkamuistosivusto, joka räätälöidään vierasta kiinnostavien asioiden mukaan ja johon vieras voi palata messujen päätyttyä. Niille, jotka eivät ehdi messuille, Canon Euroopan virallisella YouTube-kanavalla https://www.youtube.com/CanonEurope  julkaistaan videoita, jotka muodostavat yhteenvedon kunkin päivän tapahtumista.

Messuja  voi seurata myös Facebook-osoitteessa https://www.facebook.com/canonatphotokina tai Twitterissä @CanonPhotokina / aihetunnisteella #CanonPhotokina. Canonin virtuaalinen kierros ja muuta Canonin photokina-sisältöä tulee saataville erityiselle photokina-nettisivustolle osoitteeseen  www.canon.de/photokina.

Canon-osasto sijaitsee hallissa 3.2.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Valpuri Mäkinen, etunimi.sukunimi@canon.fi

Yritystiedotteet