Stella McCartney ja Canon esittelevät yhteistyössä upean kameralaukun

Canon ja Stella McCartney ovat ilmoittaneet ainutlaatuisesta yhteistyöstä, jonka puitteissa julkaistaan rajoitettu erä kameralaukkuja. Linda-kameralaukussa muoti ja tekniikka yhdistyvät luovuuteen ja tyyliin. Laukku on suunniteltu erityisesti Canon EOS 100D White -mallille.

limited edition camera bag.jpg

Käytännöllinen, tyylikäs ja Stella McCartneyn vegetaristisia periaatteita noudattava Linda on tehty eläimiä vahingoittamatta innovatiivisesta Eco Alter Nappa -vaihtoehtonahasta, jonka luonnollinen kasviöljypinnoite on vähemmän haitallista ympäristölle. Tyylikkään, laatikonmuotoisen laukun värit ovat yhdistelmä mattapintaisia neutraaleja sävyjä ja metallinhohtoa. Laukku on suunniteltu varta vasten Canon EOS 100D White -mallille, joka on maailman pienin digitaalinen järjestelmäkamera. Elegantti EOS 100D on sopiva kamera kaikille, jotka haluavat tutustua valokuvauksen maailmaan, taitotasosta riippumatta.

Kameralaukku sopii myös hienostuneeksi jokapäiväiseksi käsilaukuksi, jonka säädettävää hihnaa voi käyttää olan yli tai kädessä kantamiseen.

Laukkuja tuotetaan rajoitettu 1 000 kappaleen erä, ja niitä on saatavana vain erikoispakkauksessa yhdessä EOS 100D White -kameran kanssa.

Canonin ja Stella McCartneyn erityisenä suunnitteluyhteistyönä syntynyt malli esiteltiin vuoden 2014 London Stella McCartney Green Carpet Collection -malliston julkaisun yhteydessä Lontoon muotiviikoilla sertifioidussa kestävän kehityksen tapahtumassa, jota emännöivät Livia Firth, Natalie Massenet, Stella McCartney ja Anna Wintour. Kameralaukku esiteltiin suunnittelijan ainutlaatuisen, kestävän kehityksen periaatteita noudattavien ilta-asujen capsule-kokoelman yhteydessä.

Stella McCartney tunnetaan parhaiten luovuudestaan, tyylitajustaan, innovatiivisuudestaan sekä modernista ja eettisestä lähestymistavastaan muotiin. Merkki onkin luonnollinen kumppani Canonille, joka on niin ikään sitoutunut vastuulliseen ja kestävään liiketoimintaan.

Stella McCartney sanoo: ”Äitini ja siskoni ovat valokuvaajia, ja minulla on rakkaita muistoja, joissa he ottavat kamerat laukuistaan ja alkavat tallentaa ikimuistoisia hetkiä. Loin mielelläni laukun tälle upealle Canonin kameralle, sillä oli erittäin kiehtovaa suunnitella jotakin muodikasta ja tyylikästä, joka kannustaa käyttäjiään ottamaan valokuvia.”

Canon Euroopan kuluttajatuotteiden markkinapäällikkö Nigel Taylor
 sanoo: ”Valokuvaus ja muoti ovat aina kulkeneet käsi kädessä, ja kauniit, mielikuvia herättävät kuvat ovat tärkeä osa muotiviikkoja. Jo lähes vuosikymmenen ajan Canonilla on ollut merkittävä rooli muotiviikkojen kauneuden, mallien, tyylin ja jännityksen tallentamisessa ympäri Eurooppaa. Stella McCartney on yksi lahjakkaimmista ja ihailluimmista suunnittelijoista. Olemme erittäin innoissamme yhteistyöstämme ja erittäin ylpeitä siitä, että voimme julkaista tämän upean tuotteen Lontoon muotiviikoilla.”

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet