no consumer
IXUS 100 IS

Joulun tekniikkalahjat Canonilta [28.10.2009]

Tänä jouluna annetaan kovia paketteja. Canon on listannut joulun suosikit. Tarjolla on myös jotain punaista…

IXUS 120 IS

IXUS 100 IS -kamera on valinta trenditietoiselle. Kamerassa on tyylikäs design ja pieni koko. Sillä saa upeita kuvia helposti Canonin älykkäiden tekniikoiden avulla ja lisäksi voi kuvata videokuvaa teräväpiirtotarkkuudella. Digital IXUS 100 IS -kameran värivaihtoehtoja ovat hopea, musta, kulta ja punainen. Hinta: 249 euroa

IXUS 120 IS -kamera on katu-uskottava. Pienen kokonsa ansiosta kamera on helppo sujauttaa käsilaukkuun tai taskuun. 28 mm:n laajakulmaobjektiivin, 4x zoomin ja 12,1 megapikselin kuvakennon ansiosta kuvanlaatu on erinomainen. Kuvien tarkastelu on helppoa ja mukavaa 2,7 tuuman näytössä. Kameran värivaihtoehtoina on neljä metalliväriä. Hinta: 329 euroa

PowerShot G11-kamera tekee teknofriikin onnelliseksi. Erinomaista kuvanlaatua ja ammattimaista joustavuutta tarjoavassa kamerassa on herkkä 10,0 megapikselin kuvakenno, ensiluokkainen laajakulmainen zoom-objektiivi ja 2,8 tuuman kääntyvä nestekidenäyttö. Luovuuden voi laittaa peliin kameran täysillä käsisäädöillä. RAW-tallennuksen ansiosta kuvaa voi muokata monipuolisesti tallennuksen jälkeen. Hinta: 619 euroa

SELPHY-kuvatulostimilla kuvat muistoiksi saman tien. SELPHY CP790 on ympäristöä säästävä ja tyylikkäästi muotoiltu kuvatulostin, joka tuottaa valokuvatasoisen postikorttikoon tulosteen vain 47 sekunnissa. Se myös pinnoittaa kuvat erikoispinnoitteella, joka suojaa niitä tahroilta ja sormenjäljiltä. Ja kuva säilyttävät värinsä albumissa jopa 100 vuoden ajan. Hinta: 169 euroa

SELPHY CP780
on pieni ja helppokäyttöinen kuvatulostin, joka kulkee helposti mukana matkalla. Muistikortin asettamisen ja tulostuspainikkeen painamisen jälkeen kuvatuloste on valmis alle minuutissa. Postikortteina tulostetut kuvat voidaan postittaa saman tien. Hinta: 129 euroa

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi