Canonille neljä EISA-täysosumaa

Canon on saanut neljä arvostettua EISA-palkintoa (European Imaging and Sound Association). Palkitut tuotteet ovat Canon EOS 80D – ”European DSLR Camera 2016–2017”, Canon EOS-1D X Mark II – ”European Professional DSLR Camera 2016–2017”, Canon EF35mm F1.4L II USM – “European Professional DSLR Lens 2016-2017” ja Canon imagePROGRAF PRO-1000 – ”European Photo Printer 2016–2017”.

EOS 80D.jpgEOS 80D
EOS-1D X Mark II.jpgEOS-1D X Mark II
EF 35mm f1.4L II USM.jpgEF 35mm f/1.4L II USM
imagePROGRAF PRO-1000.jpgimagePROGRAF PRO-1000

EISA AWARDS -valintojen takana on 44 erikoislehteä 22:sta Euroopan maasta. Kamera-lehti edustaa Suomea EISA Photo Expert Group -palkintoraadissa. Palkinnot myönnetään tekniikaltaan, ominaisuuksiltaan ja muotoilultaan edistyksellisille sekä hinta-laatusuhteeltaan erinomaisille tuotteille, jotka tarjoavat arvoa kuluttajille. Kaikki palkitut tuotteet ovat saaneet paljon kiitosta julkaisunsa jälkeen, ja EISA-palkinnot ovat uusi osoitus niiden poikkeuksellisen hyvästä laadusta ja suorituskyvystä.

”Canon tunnetaan laadukkaista tuotteistaan, joita asiakkaamme todella arvostavat”, kertoo Olli Turtiainen, Canon Nordic.” Kehitämme jatkuvasti innovatiivisia, alan johtavia tuotteita ja tekniikoita, jotta ihmiset voivat kertoa tarinansa valokuvauksen kautta. Kaikki palkitut tuotteemme osoittavat, että tarjolla on monipuolisia laitteita sekä ammattilaisille että kuluttajille. Arvostamme saamiamme EISA-palkintoja todella paljon.”

Lisätietoa palkituista tuotteista:

EUROPEAN DSLR CAMERA 2016-2017