Canon EOS-kameroille ja EF-objektiiville kolme arvostettua EISA-palkintoa

Canon on saanut kolme arvostettua EISA-palkintoa (European Imaging and Sound Association). Palkitut tuotteet ovat EOS 7D Mark II – ”European Prosumer DSLR Camera 2015–2016”, EOS 5DS ja 5DS R – ”European Professional DSLR Camera 2015–2016” ja Canon EF 11–24 mm f/4L USM – ”European Professional DSLR Lens 2015–2016”.

EOS 7D Mark IIEOS 7D Mark II
EOS 5DSEOS 5DS
EOS 5DS REOS 5DS R
EF 11-24mm f/4L USMEF 11-24mm f/4L USM

EISA-palkinnoista päättää tuomaristo, johon kuuluu lähes 50 lehden toimittajia 20:stä Euroopan maasta. Palkinnot myönnetään tekniikaltaan, ominaisuuksiltaan ja muotoilultaan edistyksellisille sekä hinta-laatusuhteeltaan erinomaisille tuotteille, jotka tarjoavat myös aitoa lisäarvoa loppukäyttäjille. sKaikki palkitut tuotteet ovat saaneet paljon kiitosta julkaisunsa jälkeen, ja EISA-palkinnot ovat uusi osoitus niiden poikkeuksellisen hyvästä laadusta ja suorituskyvystä.

”Canon tunnetaan laadukkaista tuotteistaan, joita asiakkaamme todella arvostavat”, kertoo Steve Marshall, Canon Euroopan kuluttajatuotteiden markkinointipäällikkö. ”Meille valokuvaus merkitsee ilmaisun voimaa ja uuden löytämistä. Kehitämme jatkuvasti innovatiivisia, alan johtavia tuotteita ja tekniikoita, jotta ihmiset voivat kertoa tarinansa valokuvauksen kautta. Kaikki palkitut tuotteemme osoittavat, kuinka Canon siirtää raja-aitoja ja tarjoaa uusia mahdollisuuksia sekä ammattilaisille että kuluttajille. Arvostamme saamiamme EISA-palkintoja todella paljon.”

EISA-tuomaristo arvioi tuotteita näin:

EUROPEAN PROSUMER DSLR CAMERA 2015–2016
Canon EOS 7D Mark II

Canon EOS 7D Mark II on yksi kaikkien aikojen parhaista APS-C-kokoisella kennolla varustetuista digitaalisista järjestelmäkameroista, ja sen ominaisuudet ovat täyden kennokoon ammattilaiskameroiden luokkaa. 65 pisteen automaattitarkennusjärjestelmä tuottaa nopean tarkennuksen monenlaisissa tilanteissa, myös seurattaessa nopeasti liikkuvia kohteita. Kuvataajuus on 10 kuvaa sekunnissa, ja puskurissa riittää tilaa myös raw-kuvia otettaessa. Rakenne on laadukas, ja täysi sääsuojaus riittää lähes mihin olosuhteisiin tahansa. 7D Mark II sopii etenkin urheilu-, toiminta- ja luontokuvaajille nopeasti vaihtuvien tilanteiden kuvaamiseen.

EUROPEAN PROFESSIONAL DSLR CAMERA 2015–2016
Canon EOS 5DS/5DS R

Canon EOS 5DS ja 5DS R -kameroiden 50,6 megapikseliä on markkinoiden suurin täysikokoisella kennolla saavutettu pikselimäärä. Mallit antavat kuvaajille valinnanvaraa: EOS 5DS -kamerassa on optinen alipäästösuodin digitaalisten kuvavirheiden ehkäisyyn. EOS 5DS R puolestaan peruuttaa suotimen vaikutuksen mahdollisimman terävien kuvien saamiseksi. 50,6 miljoonan pikselin kenno, kaksi DIGIC 6 -prosessoria, peilin tärähtelyn vaimennus ja luotettava mittaus tuottavat erinomaisen kuvanlaadun. Lisäksi 61 pisteen automaattitarkennusjärjestelmä, jossa on 41 ristikkäistyyppistä pistettä, varmistaa luotettavan ja nopean tarkennuksen. Molemmat kamerat ovat täydellinen valinta ammattilaiskuvaajille, joille paras mahdollinen kuvanlaatu on ykkössijalla.

EUROPEAN PROFESSIONAL DSLR LENS 2015–2016
Canon EF 11–24 mm f/4L USM

Canon 11–24 mm f/4L USM on yksi kaikkien aikojen parhaista laajakulmaisista zoom-objektiiveista. Maailman laajakulmaisin suoralinjaisen kuvan tuottava zoom-objektiivi tarjoaa luokkansa johtavan kuvanlaadun sekä poikkeuksellisen terävän kuvan kaikilla asetuksilla, myös suuriresoluutioisella kennolla kuvattaessa. Vääristymät, kromaattiset poikkeamat ja vinjetointi ovat kaikki suhteellisen vähäisiä. Rakenne on erittäin laadukas sääsuojauksineen, ja automaattitarkennus toimii nopeasti ja äänettömästi. Objektiivi on ykkösvalinta täysikokoista kennoa ja optista huippulaatua tarvitseville maisemien, arkkitehtuurin ja sisätilojen kuvaajille. Objektiivi on suurikokoinen ja hintava, mutta ehdottomasti luokkansa jalokivi.

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet