Canonilta maksuton sovellus valokuvien tulostukseen iPhonen käyttäjille [2.11.2009]

Easy-PhotoPrint for iPhone Canon tuo markkinoille maksuttoman Easy-PhotoPrint for iPhone -sovelluksen (Canon iEPP), jonka avulla valokuvien tulostaa onnistuu langattomasti iPhone-puhelimesta ja iPod-soittimesta.

Easy-PhotoPrint for iPhone

Sovellus on yhteensopiva seuraavien Canon PIXMA –monitoimilaitteiden kanssa: Canon PIXMA MP990, PIXMA MP640 ja PIXMA MP560. Sovelluksen kanssa yhteensopivia laitteita ovat kosketusnäytölliset iPhone 3G, iPhone 3GS ja iPod (käyttöjärjestelmä 2.2.1 tai uudempi).

Tulostus on kolmivaiheinen - sovelluksen avaaminen, kuvan valitseminen ja tulostus. Kun Canon iEPP -sovellus on asennettu iTunes App-Storesta, se tunnistaa tulostimen automaattisesti WiFi -liitännän kautta. iPhone- ja iPod-laitteiden käyttöliittymän kautta käyttäjä voi selata pienoiskuvahakemistoa kätevästi peukaloaan pyörittäen. Kuvat on helppo suurentaa esikatselua varten ja ne lähetetään suoraan PIXMA-tulostimeen näppärästi koskettamalla.

Myös Internetin kuvienjakamissivustoilta ladatut tai iPhone-puhelimella otetut kuvat tulostuvat vaivatta. Lisäksi Canon iEPP -sovelluksessa on kamerapainike, joten myös uusia kuvia voidaan ikuistaa ja tulostaa kuviksi saman tien. Canon iEPP tukee useita tulostusmateriaaleja ja –kokoja ja se tulee saataville marraskuun 2009  aikana.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi