no consumer

Canon kehittää uutta valokuvien tallennuslaitetta [15.9.2014]

Canon ilmoittaa kehittävänsä uuteen konseptiin perustuvaa valokuvien tallennuslaitetta, jota kutsutaan alustavasti nimellä Cross Media Station.

photo-storage device.jpg

Cross Media Station tarjoaa samat edut kuin Canonin digitaalikameratkin – nopeuden, helppokäyttöisyyden ja korkean kuvanlaadun. Sen avulla kuvaajat voivat tallentaa ja hyödyntää valokuviaan ja videotallenteitaan helposti ja turvallisesti sekä selata vaivatta valokuva- ja videokirjastojaan.

NFC-tekniikan avulla kuvat ja videot voidaan siirtää helposti kamerasta ja tallentaa Cross Media Stationiin, minkä jälkeen laadukasta kuvaa voidaan tarkastella television kautta. Lisäksi verkkoon kytketyn Cross Media Stationin avulla käyttäjät voivat jakaa valokuvia ja videoita sekä tulostaa kuvia tulostimella. Tällä hetkellä teknisiä tietoja, hintaa, julkaisupäivää tai muita yksityiskohtia ei voida vielä ilmoittaa.

Canon jatkaa valokuva- ja videokuvantamiskulttuurin laajentamista uusiin tekniikoihin ja tuotteisiin, jotka täyttävät monien erilaisten käyttäjien odotukset.

Yritystiedotteet
Yritysratkaisutiedotteet