no consumer

My.Canon-portaali on avattu
Suora rajapinta Canonin ja kuluttajien välille

My.Canon on uusi Internet-portaali, joka tuo kuluttajan käyttöön kattavan valikoiman online-palveluita, joista kukin voi valita itselleen sopivimmat oman kiinnostuksensa mukaan.

Kaikille avoimeen My.Canon-portaaliin voi käydä rekisteröitymässä osoitteessa http://my.canon-europe.com. Portaalista voi esimerkiksi tilata kerran kuukaudessa ilmestyvän e-uutislehden You Connect haluamanaan kieliversiona. Uutislehdessä on valokuvaukseen tavalla tai toisella liittyviä artikkeleita ja haastatteluja sekä tuotetietoja ja vinkkejä.

Portaalista voi myös ladata ohjelmistoja, 3D-paperitaidetta ja leikekuvia laajasta tietokannasta, käyttää Canon Euroopan Web Self Service (CEWSS) -palvelua ja online-oppaita. Canonin kuvantamistuotteiden, kuten kameroiden, tulostimien ja skannereiden, tarkastelu ja vertailu käy niin ikään päinsä.

My.Canon-portaalissa aiemmin avattuja palveluita ovat CANON iMAGE GATEWAY (CiG) ja digikuvien mallitulostuspalvelu Your Print.Suomessa CiG-palveluun rekisteröityneitä käyttäjiä on jo 11 200, ja koko Euroopan alueella palveluun on tällä hetkellä rekisteröitynyt kaikkiaan 236 000 käyttäjää. Canonin uudempien digitaalisten stillkameroiden, videokameroiden ja kuvatulostimien hankkineille CiG tarjoaa 100 megatavua maksutonta talletustilaa digitaalisten valokuva-albumien luomiseksi. Albumeissa olevat kuvat on helppo jakaa ystäville Internetin välityksellä. Lisäksi kuvat voi tilata perinteisiksi paperikuviksi tulostuspalvelun kautta. Rekisteröintiin liittyvät ohjeet ovat tuotteiden myyntipakkauksissa.

Lokakuusta lähtien CiG-palveluun saa yhteyden myös matkapuhelimella ja lähitulevaisuudessa niin ikään kämmenmikron ja digitaalitelevision kautta.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Koivisto, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.koivisto@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen