Markkinoille kaksi uutta projektoria

Canon tuo markkinoille kaksi pienikokoista ja helppokäyttöistä projektoria, LV-S4 - ja LV-7230. LV-S4 on kannettava projektori vaativalle käyttäjälle. LV-7230 sopii myös yrityskäyttöön.

Zoom-objektiivi (1,2x zoom LV-S4:ssä ja 1,6x zoom LV-7230:ssä) mahdollistaa projektorin joustavan sijoittamisen ja suuren kuvan projisoinnin myös lähietäisyydeltä. Kumpikin malli voidaan sijoittaa tarvittaessa kankaaseen nähden vinoon kulmaan, sillä pystysuuntainen keystone-korjaus korjaa mahdolliset vääristymät. Projektoreissa on progressiivinen skannaus, joka takaa tasaisen välkkymättömän kuvan. Lampun kirkkaus ja SVGA/XGA-resoluutio tuottavat terävän ja miellyttävän kuvan kirkkaassakin päivänvalossa (LV-S4:ssä 1500 lumenia ja SVGA-resoluutio ja LV-7230:ssä 2000 lumenia ja XGA-resoluutio).

Projektoreiden ohjaus on helppoa ohuella, tyylikkäällä kauko-ohjaimella. Molemmissa malleissa on myös mahdollisuus käyttää automaattista Multi-Scan-järjestelmää (AMSS), jolloin kuvaa ei tarvitse säätää manuaalisesti. Projektoreissa on monipuoliset multimedialiitännät. Lisävarusteena saatavalla SCART-sovitinkaapelilla projektorit voidaan liittää kotiteatterilaitteistoihin. Malleissa on lisäksi RGB-lähtöliitäntä, joka mahdollistaa liitännän erilliseen näyttöön.

Salasana turvaa yksityisyyden

LV-7230-projektorin käyttö on entistä turvallisempaa, sillä sen käytön voi lukita salasanan taakse. Salasana turvaa yksityisyyden ja estää projektorin luvattoman käytön.

Canon LV-S4- ja LV-7230 -projektorit tulevat Suomessa myyntiin toukokuussa. Niiden verolliset katuhinnat ovat seuraavat:

LV-7230   2450 euroa
LV-S4      1390 euroa

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.autiovuori@canon.fi, tai Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen