no consumer

Lisää väriä elämään uudella Canon PowerShot A480 –kameralla [15.1.2009]

PowerShot A480 Canon esittelee pienikokoisen ja helppokäyttöisen 10,0 megapikselin PowerShot A480 -kompaktikameran useissa väreissä. Kamera tulee markkinoille hopeisena, punaisena, sinisenä ja mustana. Kuvien rajaaminen onnistuu helposti 3,3x optisen zoomin ansiosta ja DIGIC III -prosessori takaa erinomaisen kuvanlaadun ja värintoiston.

Helppo käyttää

Uuden PowerShot A480 -kameran painikkeet ovat selkeästi sijoiteltu. Kamerassa on oma painike zoomille, kuvausohjelman valintaan ja toistotilalle sekä uudistettu käyttöliittymä. Kamera kulkee vaivattomasti mukana sen pienen koon vuoksi.

Canonin osaaminen takaa upeat kuvat

Kameran sydän on Canonin DIGIC III -kuvaprosessori, joka takaa laadukkaan kuvan, alhaisen kohinan, erinomaisen värintoiston ja nopean toiminnan. Kasvojentunnistusautomatiikka havaitsee jopa yhdeksät kasvot ja määrittää optimaalisen tarkennuksen, valotuksen ja valkotasapainon. Liikkeentunnistusautomatiikka tunnistaa kohteen liikkeet ja kameran tärähdykset kohteen tietojen muutosten perusteella. ISO-herkkyysarvo optimoidaan epätarkkuuden minimoimiseksi ja kuvanlaadun maksimoimiseksi.

Valmiina tilanteeseen kuin tilanteeseen

15 esiasetetun kuvausohjelman avulla jokainen käyttäjä löytää välittömästi oikeat asetukset yleisimpiin tarpeisiin. Kuvausohjelmista löytyy muun muassa lapset ja lemmikit, auringonlasku ja sisätilat. Yhtä helppoa on kuvata myös video-otoksia (30 kuvaa/s) ja ladata ne Internetiin tai katsella niitä 2,5 tuuman nestekidenäytöstä. PowerShot A480 -kameran virtalähteenä toimivat edulliset ja yleisesti saatavat AA-paristot. Safety FE -toiminto ehkäisee ylivalottumisen salamaa käytettäessä.

Uuden PowerShot A480 -kameran myynti alkaa Suomessa helmikuussa 2009, ja sen hinta on noin 140 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi