Suomalaisia lintukuvia digikuvien mallikuvapalvelussa

Canonin digikuvien mallikuvapalvelu on ollut kuluttajien käytössä vuoden 2004 alusta, jona aikana Suomeen on tilattu jo yli 6500 mallitulostetta. Käyttäjä saa joko omasta digikuvastaan tai palvelun tarjoamasta kuvavalikoimasta valitsemallaan mustesuihkutulostimella tai monikäyttölaitteella tulostetun paperikuvan, malliksi. Myös uudet PIXMA-tulostimet ovat jo palvelun piirissä.

Jari Peltomäki: Kaakkuri

Nyt kuvavalikoimassa on uutuutena suomalaisten kuvaajien, Jari Peltomäen ja Markus Varesvuon, lintukuvia. Kumpikin näistä kuvaajista on voittanut   lintukuvallaan International Wildbird Photographer of the Year -kilpailun, Markus Varesvuo vuonna 2003 ja Jari Peltomäki vuonna 2004. Tämän vuoden tulokset julkistettiin joulukuun alussa, ja nyt siis Jari Peltomäen voittokuva upeasta kaakkurista sekä kolme muuta suomalaista lintukuvaa ovat käytettävissä tulostemallien tilaamiseen. Lintukuvat ovat palvelussa vuoden 2005 ajan koko Euroopan alueella. Kuvaajista ja lintukuvista löytyy lisätietoa Internet-osoitteesta www.lintukuva.fi.

Käyttäjä pääsee digikuvien mallikuvapalvelun sivustolle Internet-osoitteessa www.yourprint.canon-europe.com. Valittu kuva tulostetaan Canonin 10 x 15 cm:n Photo Paper Pro -erikoispaperille. Mallikuvien tulostamisesta ja toimittamisesta vastaa Canonin eurooppalainen yhteistyökumppani. Palvelun käyttäjä saa oman tulosteensa sekä kyseisestä tulostimesta kertovan esitteen ilmoittamaansa osoitteeseen yleensä kahden-kolmen arkipäivän kuluttua, veloituksetta, ykkösluokan postilähetyksenä.

Kuvaajien yhteystiedot:

Jari Peltomäki
gsm +358 40 5919 129

Markus Varesvuo
gsm +358 40 5033 831

www.lintukuva.fi

www.birdphoto.fi

www.iwpawards.co.uk

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.autiovuori@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen