Canon tuo markkinoille CanoScan LiDE 60- ja LiDE 25 -skannerit

Uudet skannerit CanoScan LiDE 60 ja LiDE 25 sopivat sekä kotiin että toimistoon.1200 x 2400 dpi:n tarkkuus ja 48 bitin värisyvyys takaavat tarkan värientoiston ja laadukkaat yksityiskohdat.

Helppokäyttöisillä ja tyylikkäillä skannereilla voi skannata suoraan PDF-tiedostoon, ja niiden etupaneelista löytyvät pikapainikkeet skannaukseen, kopiointiin ja sähköpostin lähettämiseen. CanoScan LiDE 60 -skannerissa on lisäksi neljäs pikapainike PDF-tiedoston luontiin. Monikuvatoiminnolla voidaan luoda useista valokuvista erillisiä tiedostoja kertaskannauksella.

CanoScan LiDE 60- ja LiDE 25 -skannereiden mukana toimitetaan lisätoimintoja ja -arvoa tarjoavat OCR- ja kuvankäsittelyohjelmistot Caere OmniPage SE ja ArcSoft PhotoStudio. ScanGear-ajurissa on valinnainen kuvankorjaustoiminto QARE (Quality Automatic Retouching and Enhancement), joka poistaa roskat ja naarmut sekä palauttaa värit ja vähentää rakeisuutta. QARE Level 3 tarjoaa lisäksi vastavalon korjausmahdollisuuden. CanoScan LiDE 60 -skannerissa on vielä Easy Color Matching -ominaisuus värien hallintaan. Virransyöttö kummassakin mallissa tapahtuu USB-liitännän kautta, joten erillistä virtalähdettä ei tarvita.

Molemmat skanneriuutuudet tulevat Suomessa myyntiin heinäkuussa. Niiden hinnat ovat seuraavat:

CanoScan LiDE 25 – noin 75 euroa
CanoScan LiDE 60 – noin 95 euroa

Lisätietoja:

Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.autiovuori@canon.fi, tai Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.f

Canon – globaalisti paikallinen