Canon LASER SHOT –mallistoon uusia tulostimia

Canon tuo markkinoille uuden väritulostimen ja kaksi mustavalkotulostinta kotitoimistoihin ja pieniin yrityksiin.

Canon LASER SHOT –mallistoon uusia tulostimia

Uusi LASER SHOT LBP5000 –väritulostin on kooltaan pieni ja helppokäyttöinen ja se sopii erinomaisesti pieniin toimistoihin.Tulostimessa on jokaiselle värille oma kasetti. Näiden neljän värikasetin vaihtaminen on vaivatonta. Samalla vaihtuu tulostamisen kannalta kaikki tärkeät osat. Canon Advanced Printing Technology (CAPT) -teknologia takaa nopean tulostuksen. Kiinnitystekniikan ansiosta tulostin ei tarvitse lämpenemisaikaa, ja ensimmäinen tuloste valmistuu alle 20 sekunnissa. Tulostimeen saa lisävarusteena verkkokortin. Niin ikään lisävarusteena saatavan 250 arkin kasetin kanssa tulostimen maksimipaperikapasiteetti nousee 500 arkkiin. LBP5000 tulostaa jopa 8 laadukasta sivua minuutissa.

Uuden LASER SHOT LBP3460 –tulostimen PLC- ja verkkokäyttöominaisuudet tekevät siitä ihanteellisen kotitoimistoihin ja yrityskäyttöön. Tulostin tukee PCL5e-, PCL6- ja UFR II –sivunkuvauskieliä. PCL-sivunkuvauskielen tuki mahdollistaa tulostimen helpon sijoitettavuuden mihin tahansa PCL-ympäristöön. UFR II –sivunkuvauskieli löytyy mm. Canonin iR –monitoimilaitteista. Tulostusnopeus on 33 sivua minuutissa ja tulostustarkkuus vastaa 2 400 x 600 dpi:tä käytettäessä Automatic Image Refinement (AIR) -terävointitekniikkaa.  Kiinnitysmenetelmän ansiosta tulostin ei tarvitse lämpenemisaikaa, ja ensimmäinen sivu tulostuu noin 8 sekunnissa. Tulostin tukee myös  kaksipuolista tulostusta ja siinä on vakiona verkkoliitäntä. Verkkoliitännän kautta tulostin tukee Canonin NSDI-, NSC- ja Remote UI -verkko-ohjelmistoja. Tulostimessa on lisäksi USB 2.0 High Speed -liitäntä. Siinä on vakiona 250 arkin syöttölaite ja 100 arkin ohisyöttötaso. Lisävarusteena saatavan 500 arkin kasetin kanssa laitteen maksimipaperikapasiteetti nousee 850 arkkiin. Tehokkuutta lisää värikasetin 12000 sivun riitto.

Uusi LASER SHOT LBP3300 –tulostin on tyylikäs ja kooltaan kompakti. Lisävarusteena tuleva verkkoliitäntä tekee laitteesta sopivan myös toimistokäyttöön. Tulostusnopeus on 21 sivua minuutissa ja tulostustarkkuus on 2 400 x 600 dpi (parannettu laatu). Canon Advanced Printing Technology (CAPT) -teknologia takaa nopean tulostuksen. Kiinnitysmenetelmän ansiosta tulostin ei tarvitse lämpenemisaikaa ja ensimmäinen sivu tulostuu alle 9 sekunnissa. Tulostimessa on vakiona USB 2.0 High Speed –liitäntä. Lisävarusteena saatavan 250 arkin paperikasetin kanssa tulostimen maksimikapasiteetti nousee 500 arkkiin. Tehokkuutta lisää Canon-värikasetin 6000 sivun riitto.

Canon LASER SHOT LBP5000:n myynti alkaa Suomessa huhtikuussa. Sen hinta tulee olemaan noin 390 euroa.

Canon LASER SHOT LBP3460:n myynti alkaa Suomessa toukokuussa. Sen hinta tulee olemaan noin 990 euroa.

Canon LASER SHOT LBP3300:n myynti alkaa Suomessa toukokuussa. Sen hinta tulee olemaan noin 290 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, tai Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen