Canonilta uusia lasermonitoimilaitteita ja fakseja kotitoimistoon

Canonin uusi laserpohjaisten monitoimilaitteiden mallisto tarjoaa laadukkaat tulostus-, skannaus- ja kopiointiominaisuudet tyylikkäänä kokonaisuutena. Kun kaikki toiminnot ovat yhdessä laitteessa, säästyy pöytätilaa ja kustannuksia.

Canonin kasettiteknologian ansiosta laitteet on helppo huoltaa. Kaikki tärkeät osat ovat kasetissa, joten laitteesta tulee uudenveroinen aina, kun värikasetti vaihdetaan. LaserBase MF5730-, MF5750- ja MF5770 -monitoimilaitteet tulostavat parhaimmillaan 20 sivua minuutissa 1 200 dpi:n tulostustarkkuudella. Hetivalmis kiinnitysmenetelmä lyhentää lämpenemisaika ja säästää energiaa.

Käytettävissä digitaalisen kopioinnin monipuoliset edut

Näillä monitoimilaitteilla saadaan käyttöön kaikki digitaalisen kopioinnin edut. Asiakirjat skannataan muistiin, josta sivut voidaan tulostaa järjestyksessä useiksi sarjoiksi. Kaksi asiakirjaa voidaan kopioida yhdelle arkille, ja kerran koneen muistiin skannatusta asiakirjasta voidaan tuottaa useita tulosteita. Kaikissa malleissa on automaattinen 50 arkin syöttölaite. Laajempien tulostustöiden suorittamista nopeuttaa tilava 250 arkin paperikasetti. Skannaustoimintojen 1 200 x 2 400 dpi:n optinen tarkkuus ja CCD-kenno takaavat tarkat ja syväterävyydeltään laadukkaat tulokset.

LaserBase MF5750- ja MF5770 -malleissa on lisäksi Super G3 -faksi. Verkkoliitäntä löytyy vakiona LaserBase MF5770 -mallista.

Uudet laserfaksit täydentävät osaltaan Canon-valikoimaa. Perinteisistä fakseista poiketen FAX-L100 ja FAX-L120 edustavat modernia ja tyylikästä muotoilua. Netulostavat 12 sivua minuutissa lähetysnopeuden ollessa 3 sekuntia Super G3 -modeemilla. 30 arkin syöttölaitteen ansiosta monisivuisia asiakirjoja ei tarvitse jakaa osiin faksausta varten. Paperikasettiin mahtuu 150 arkkia. Näissä uutuusmalleissa on lisäksi käyttöä helpottava 340 sivun faksimuisti.

FAX-L120-faksia voidaan käyttää myös tulostimena. Siinä on yhdysrakenteinen USB-liitäntä ja hetivalmis kiinnitysmenetelmä. Tulostustarkkuus on 600 dpi:tä.

Näiden uutuuksien myynti alkaa Suomessa syyskuussa ja niiden katuhinnat ovat seuraavat:
- LaserBase MF5730, noin 320 euroa
- LaserBase MF5750, noin 390 euroa
- LaserBase MF5770, noin 450 euroa
- FAX-L100, noin 340 euroa
- FAX-L120, noin 400 euroa

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.autiovuori@canon.fi, tai Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen