Laadukas ja monipuolinen kuvatulostin puhuttelee käyttäjäänsä [19.8.2009]

SELPHY ES40 Canon tuo markkinoille ensimmäisen ääniopastuksella varustetun kuvatulostimen. Uusi SELPHY ES40 on helppokäyttöinen, laadukas ja monipuolinen kuvatulostin, joka opastaa käyttäjää kaikissa tulostusvaiheissa.

Uusi SELPHY ES40 tuottaa ammattitasoisia valokuvia helppokäyttöisyydestä tinkimättä. DIGIC II -prosessori ja automaattinen kuvan optimointitekniikka tunnistavat ja korjaavat kuvien virheet automaattisesti, säätävät kasvojen kirkkautta ja väriä, korjaavat punasilmäisyyttä ja vähentävät kohinaa. Laadukkaat valokuvat tulostuvat helposti ja nopeasti.

Tukea tulostukseen ääniopastuksella

Ääniopastus on suunniteltu auttamaan kaikkia käyttäjiä tulostusprosessin eri vaiheissa. Ohjeistukset, kuten ”valitse väri” tai ”valitse tulostettava alue”, helpottavat yksilöllisten tulosteiden luomista. Ääniopastus auttaa myös yleisissä ongelmatilanteissa ja ilmoittaa käyttäjälle, kun mustesäiliö on vaihdettava tai tulostuspaperi on lopussa. Ääniopastuksen kielivaihtoehdot ovat englanti, ranska, saksa, italia, espanja, japani ja kiina.

SELPHY ES40 -kuvatulostimessa on kirkas ja tarkka 3,5 tuuman, 230 000 kuvapisteen nestekidenäyttö, valintapyörä ja suuret, miellyttävän tuntuiset painikkeet, jotka helpottavat ja nopeuttavat tulostettavien kuvien selausta.

Nopea käynnistys

SELPHY ES40 on helppo ottaa käyttöön. Pika-aloituksen avulla tulostuksen voi käynnistää noin kahdeksan sekunnin kuluttua virran kytkemisestä. Kahden nopean kuvaprosessorin ansiosta se tulostaa postikorttikokoiset kuvat 55 sekunnissa ja L-kokoiset tulosteet vain 47 sekunnissa.

Luovia tehosteita helppojen toimintojen avulla

SELPHY ES40 antaa käyttäjälleen vapauden suunnitella kuvatulosteet haluamallaan tavalla, olipa kyse persoonallisista valokuvista tai personoiduista tulosteista. Erikoistulostustilassa voidaan käyttää 12 erilaista mallipohjaa ja suunnitella omilla kuvilla somistettuja värikkäitä kalentereita, lisätä kuviin leimoja, puhekuplia tai leikekuvia ja kehystää tuloste näyttävillä reunuksilla. Kuvaan saadaan persoonallinen asettelu valitsemalla yksi kuudesta erilaisesta sommittelusta.

Luovan tulostuksen tilassa kuvaa voidaan parantaa erilaisilla tehosteilla ja tarkistaa lopputulos esikatselusta ennen tulostamista. Tehosteilla on muun muassa mahdollista häivyttää ihon epätasaisuudet ja parantaa siten henkilökuvia. Kuviin saa myös helposti ainutlaatuisen ja tyylikkään vaikutelman suodatintehosteilla, kuten häivytetyillä reunuksilla, tarkennuksen pehmennyksellä ja tähtituikkeella.

SELPHY ES40 -kuvatulostin tukee 15 erilaista muistikorttia, joille on paikka kätevästi tulostimen päällä. Lisäksi laitteessa on PictBridge-liitäntä, jolla yhteensopivan kameran voi liittää suoraan tulostimeen. SELPHY ES40 tukee myös matkapuhelimissa yleisesti käytettyjä microSD-kortteja, mikä mahdollistaa kamerapuhelimella otettujen kuvien tulostamisen muistikortilta. Vaihtoehtoisesti tulostimeen voidaan hankkia lisävarusteena saatava Bluetooth-sovitin ja tulostaa kuvat kamerapuhelimesta langattomasti.

SELPHY ES40 käyttää aikaa ja vaivaa säästävää Easy Photo Pack -tarvikepakkausta, joka sisältää kaiken laadukkaaseen kuvatulostukseen tarvittavan väristä ja paperista lähtien. Tuloste säilyy jopa 100 vuotta albumissa. Uusi kuvatulostin tarjoaa verrattoman tavan tehdä tärkeistä perhekuvista persoonallisia ja kestäviä paperiversioita, jotka säilyvät taatusti tuleville sukupolville.

Uuden SELPHY ES40 -kuvatulostimen myynti alkaa Suomessa lokakuussa 2009, ja sen suositusvähittäishinta on 199 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi