Kolme uutta projektoria erityisesti koulutus- ja toimistokäyttöön

Canon tuo markkinoille uudet, erityisesti koulutus- ja toimistokäyttöön tarkoitetut projektorit LV-X6, LV-7250 ja LV-7255, joissa on monipuoliset ominaisuudet. Näitä ovat mm. automaattinen keystone-korjaus, värien korjaus, tietokoneen hiiren kauko-ohjaus ja analoginen RGB-lähtö ulkoista näyttöliitäntää varten. Projektorien ääni ei häiritse, sillä hiljaisessa käyttötilassa äänitaso vaihtelee 25 desibelin ja 30 desibelin välillä.

LV-X6

Projektoreissa on kompakti 1,6x zoom-laajakulmaobjektiivi, joka takaa terävän ja tarkan projisoinnin ja käytön myös pienissä tiloissa, sillä lyhyt projisointietäisyys riittää. 100 tuuman kokoinen kuva voidaan projisoida jo vajaan kolmen metrin etäisyydeltä. Laadukkaat XGA-näyttöpaneelit takaavat tarkat 1024 x 768 pikselin kuvat.

Projektoreissa on liitäntä myös analogista RGB-lähtöä varten, joten ne voidaan liittää erilliseen näyttöön. Projektorien kauko-ohjaimella voidaan ohjata lähes kaikkia  toimintoja, kuten käytettävän tietokoneen hiirtä. Kuvankääntötoiminto näyttää kuvan oikein, kun projektori on asennettu kattoon ylösalaisin tai kun kuva heijastetaan valkokankaan takaa.

Projektoreissa on ergonominen muotoilu, ja ne ovat kevyitä ja kulkevat helposti mukana. Uudet graafiset käyttöliittymät ja ohjauspaneelit helpottavat projektorien käyttöä. Uutuusmallien valotehot ovat seuraavat:

- Canon LV-X6, 1500 lumenia
- Canon LV-7250, 2000 lumenia
- Canon LV-7255, 2500 lumenia

Canonin LV-projektorit tulevat Suomessa myyntiin toukokuussa. Hinnat vahvistetaan myöhemmin.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, tai Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi