Canonilta kaksi uutta LaserBase-monitoimilaitetta kotitoimistoon

Canon tuo markkinoille nopeat, mustavalkoiset monitoimilaitteet, LaserBase MF3220 - ja LaserBase MF3240 -mallit. LaserBase MF3220 -laitteessa on laadukkaat tulostus-, skannaus- ja kopiointitominnot. Toisessa uutuusmallissa, LaserBase MF3240:ssa, on jo mainittujen ominaisuuksien lisäksi 33,6 kbps:n Super G3 -faksimodeemi. Molemmat mallit säästävät pöytätilaa, sillä ne ovat tyylikkään kompakteja.

LaserBase MF3220

Monitoimilaitteiden tulostusnopeus on 20 sivua minuutissa. 1200 x 600 dpi:n tarkkuuden ansiosta tekstitulosteet ovat terävät ja puolisävyt tasaisia. Näillä uusilla monitoimilaitteilla ensimmäinen sivu tulostuu alle kahdeksassa sekunnissa, ja vastaavasti kopioituu alle 11 sekunnissa. Asiakirjat, kortit ja valokuvat voidaan skannata valotustasolla 600 x 1200 dpi:n tarkkuudella. Kätevä skannaus myös PDF-muodossa on mahdollista.

Canonin kasettiteknologian ansiosta laitteet on helppo huoltaa. Kaikki tärkeät osat ovat kasetissa, joten laitteista tulee uudenveroiset aina, kun värikasetti vaihdetaan.

Näiden uutuuksien myynti alkaa Suomessa heinäkuussa ja niiden arvioidut katuhinnat ovat seuraavat:

- LaserBase MF3220, noin 250 euroa
- LaserBase MF3420, noin 290 euroa

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköpostietunimi.sukunimi@canon.fi