no consumer

Uutta kaarevaa laskinmuotoilua Canonilta: AS-120R, AS-2222, AS-2200 ja AS-2400 [4.8.2010]

Canon AS-2222 Canonin osittain kierrätysmateriaalista valmistettujen, muotoilultaan kaarevien laskinten valikoima kasvaa neljällä pöytämallilla. Toiminnoiltaan edistykselliset AS-120R, AS-2222, AS-2200 ja AS-2400 on suunniteltu erityisesti yrityskäyttäjille ja talousalan ammattilaisille.

Canonin tavoitteena on vähentää ympäristövaikutuksiaan, ja kaikkien neljän laskimen valmistuksessa on käytetty Canonin kopiokoneiden kierrätyksestä saatuja materiaaleja. Jätteen vähentämiseksi laskinten kuoret on valmistettu kierrätysmuovista, ja niissä on kaksi virtalähdettä – aurinkoenergia ja paristot. Automaattinen virrankatkaisu vähentää turhaa energiankulutusta: laskinten virta katkeaa automaattisesti, kun niitä ei käytetä seitsemään minuuttiin.

Canon AS-120R

12 numeron näytöllä varustettu AS-120R on pieni pöytälaskin, joka kulkee kätevästi myös mukana. Suuren, kaltevan näytön ansiosta merkit näkyvät kirkkaina ja selkeinä, ja 120-vaiheinen muisti mahdollistaa laskutoimitusten tarkistamisen ja korjaamisen tarvittaessa. Automaattinen tarkistustoiminto ehkäisee syöttövirheitä.

• muotoilultaan kaareva, 12 numeron näytöllä varustettu pieni pöytälaskin
• 120-vaiheinen tarkistus- ja korjaustoiminto
• automaattinen korjaustoiminto
• suuri, kalteva näyttö

Canon AS-2222

Kätevä, kannettava, suurella ja selkeällä näytöllä varustettu AS-2222 on omiaan toimistokäyttöön. Kahden itsenäisen muistin ansiosta monimutkaisten toisiinsa liittyvien laskutoimitusten suorittaminen on helppoa – osalaskujen kokonaissummien laskeminen onnistuu yhdellä painalluksella – ja hinnoittelutoiminnon avulla yrityskäyttäjät voivat valvoa tulojaan tarkasti.

• 12 numeron näytöllä varustettu pöytälaskin
• kaksi itsenäistä muistia

Canon AS-2200

12 numeron näytöllä varustetussa AS-2200-pöytälaskimessa yhdistyvät toiminnallisuus, tyylikäs muotoilu ja kilpailukykyinen hinta. Suuren näytön ansiosta laskimella voidaan suorittaa monimutkaisiakin laskutoimintoja. Käytettävissä ovat niin hinnoittelu-, neliöjuuri- kuin merkinvaihtotoiminnotkin. Kolmitasoisen säädettävän näytön ansiosta käyttäjät voivat valita katselukulman itse, joten merkit näkyvät aina selkeästi.

• 12 numeron näytöllä varustettu pöytälaskin
• suuri, säädettävä, kalteva näyttö

Canon AS-2400

Päivittäiseen käyttöön tarkoitettu AS-2400-pöytälaskin on valikoiman suurin malli. Se mahdollistaa laskutoimitukset jopa 14 merkin tarkkuudella. Valikoiman suurimman näytön ansiosta laskimella voidaan suorittaa pitkiä ja monimutkaisiakin laskutoimintoja. Käytettävissä ovat niin hinnoittelu-, neliöjuuri- kuin merkinvaihtotoiminnotkin. Säädettävä näyttö lisää joustavuutta: katselukulma voidaan valita manuaalisesti, joten merkit näkyvät aina selkeinä.

• 14 numeron näytöllä varustettu pöytälaskin
• suuri, säädettävä, kalteva näyttö
• automaattinen virrankatkaisu

Hinnat vahvistetaan myöhemmin. Tuotteet tulevat myyntiin lokakuussa.

Lisätietoja: Canon Oy, Markkinointi, Pauli Kataja, puhelin 010 544 4373, sähköposti: etunimi.sukunimi@canon.

Tietoja
Lehdistömateriaali