Canonin uusi Digital IXUS i Zoom -kamera upeissa väreissä

Ohuessa ja pienikokoisessa Digital IXUS i Zoom -kamerassa on 5,0 megapikselin CCD-kenno ja 2,4x (F 3,2 - F 5,4) zoom-objektiivi. Kameran sydän on digitaalisissa EOS-järjestelmäkameroissakin käytetty DIGIC II –prosessori, joka takaa huippuluokan kuvanlaadun, nopeat toiminnot ja matalan kohinatason.

DIGIC II -prosessori, optinen zoom sekä suurikontrastinen, voimakkaasti valoa taittava UA-linssi tuottavat laadukkaat kuvat. USB 2.0 Hi-Speed –liitäntä siirtää kuvat nopeasti tietokoneelle tai tulostimelle. Kameraa on saatavana useita värejä: musta, kulta, punainen ja violetti. Upeat värit ja tyylikäs muotoilu tekevät kamerasta tulevan design-ikonin.

Digital IXUS i Zoomin mukana toimitetaan liitäntäyksikkö, joka tekee akun lataamisesta, tulostuksesta, kuvatiedostojen siirtämisestä ja kameran liittämisestä televisioon helppoa ja nopeaa. Kameran mukana tuleva langaton kauko-ohjain mahdollistaa toiston liitäntäyksikköön telakoidusta kamerasta. Kun liitäntäyksikkö kytketään suoratulostimeen ja televisioon, tulostusvalikkoa voidaan käyttää kauko-ohjaimen avulla television näytössä kuvien selaamiseen ja haluttujen kuvien tulostuksen ohjaamiseen.

Digital IXUS i Zoom –kamerassa on yhdeksän pisteen AiAF-automaattitarkennus, joka tarkentaa luotettavasti myös keskustan ulkopuoliset kohteet. Kamerassa on 16 erilaista kuvausohjelmaa, jotka soveltuvat vaihteleviin kuvausolosuhteisiin. Erikoiskohdeohjelmissa on tarjolla vedenalaisen kuvauksen asetus, jota voidaan käyttää lisävarusteena saatavan joka sään kotelon kanssa. Kotelo on vedenpitävä kolmen metrin syvyyteen asti.

Digital IXUS i Zoom -kameran ostaja voi halutessaan rekisteröityä CANON iMAGE GATEWAY -palveluun, joka tarjoaa 100 megatavua maksutonta Internet-tilaa omien MPEG-videoleikkeiden ja digitaalisten stillkuvien jakamiseen.

Digital IXUS i Zoom –kameran myynti alkaa Suomessa syyskuussa. Sen hinta tulee olemaan noin 400 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.autiovuori@canon.fi, tai Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen