Canon SmartBase MPC400 ja MPC600F Uusissa monikäyttölaitteissa valotustaso ja huippuominaisuudet

Canon tuo kevään aikana markkinoille täysin uuden SmartBase-malliston monikäyttölaitteita, jotka on varustettu valotustasolla ja huippuominaisuuksilla. Ensimmäisinä - maaliskuun puolivälissä - lanseerataan kuplamustetekniikkaa soveltavat MPC400 ja MPC600F niin kotitoimisto- kuin yrityskäyttöönkin. Niillä tulostus, kopiointi ja skannaus sujuvat tehokkaasti ja helposti ja kaiken lisäksi väreissä.

Laatua, nopeutta ja kustannustehokkuutta
Valotustaso lisää merkittävästi laitteiden monipuolisuutta. Niillä paksujenkin asiakirjojen käsittely on helppoa. Mustavalkotulostuksen ja -kopioinnin nopeus on jopa 17 sivua minuutissa. Väritulostuksessa nopeus on 12 sivua minuutissa. Tulostustarkkuus on 2400 x 1200 dpi.

Skannaus kuuluu myös näiden kuplamustetekniikalla toimivien SmartBase-monikäyttölaitteiden etuihin. Skannerin lukutarkkuus on 600 x 1200 dpi. Tarkkuutta voidaan ohjelmallisesti kasvattaa peräti 9600 dpi:hin. MPC400:lla ja MPC600F:llä asiakirjat voi myös skannata tietokoneelle tai suoraan sähköpostin liitteeksi.

MPC600F käsittää myös faksin sekä arkinsyöttölaitteen. Faksiominaisuuden avainsanat ovat nopeus ja helppous. Super G3 -modeemilla sivun lähettämiseen kuluu nopeimmillaan vain 3 sekuntia. Laaja 270 sivun muisti varmistaa, että faksiviestit tulevat perille. MPC600F toimii myös väri- ja pc-faksina. 30 sivun automaattisen syöttölaitteen ansiosta monisivuisenkin alkuperäisen kopiointi, skannaus ja faksaus käyvät kätevästi.

MPC400 ja MPC600F -monikäyttölaitteet säästävät paitsi tilaa myös kustannuksia. Erillisten värisäiliöiden ansiosta jokainen väri voidaan tulostuksessa käyttää viimeiseen pisaraan, joten laitteet ovat käyttökustannuksiltaan edullisia.

Canon MPC400 ja MPC600F tulevat myyntiin maaliskuun puolivälissä. Niiden suositusvähittäishinnat ovat 459 euroa (MPC400) ja 579 euroa (MPC600F).

Lisätietoja: Canon Oy, Canon Consumer Imaging, Tommi Vienonen, Channel Product Manager, puhelin 010 544 4405, faksi 010 544 4571, sähköposti tommi.vienonen@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen