CanoScan Lide 20 ja CanoScan Lide 30 Kuvat digitaaliseen muotoon nopeasti ja vaivattomasti

Uudet CanoScan-mallit, CanoScan Lide 20 ja Lide 30 vahvistavat osaltaan Canonin monipuolista väritaso- ja filmiskannerimallistoa. USB 2.0 -liitäntä tuo skannaukseen huippunopeuden. Skannerit saavat USB-liitännän kautta myös virran, joten erillistä virtalähdettä ei tarvita. Kätevät pikapainikkeet (scan, copy ja e-mail) helpottavat käyttöä. Canonin ainutlaatuinen Z-kansi mahdollistaa esimerkiksi paksumpien dokumenttien vaivattoman skannauksen skannaustuloksesta tinkimättä. Monen kuvan yhtäaikainen tunnistus ja skannaus erillisiksi tiedostoiksi on vakiotoimintona. Skannauksen aikana tapahtuu valokuvan, grafiikan ja tekstin sävyjen ja tiheyden hienosäätö. QARE (Quick and Automatic Retouching and Enhancement) -tekniikka jäljittää ja korjaa valokuvista pölyn ja muut vauriot. Kummankin mallin voi halutessaan asettaa mukana tulevan jalustan avulla pystyasentoon, jolloin laite vie vain vähän pöytätilaa.

Mukana tuleva ohjelmistopaketti tarjoaa tehokkaat työkalut kuvankäsittelyyn, arkistointiin ja tekstintunnistukseen. Molemmat mallit ovat Windows 98/Me/2000/XP ja Mac OS -yhteensopivia.

CanoScan Lide 20 -skannerin optinen tarkkuus on 600 x 1200 dpi ja värisyvyys 48 bittiä. Myynti alkaa syyskuussa. Svh. on 99 euroa.

CanoScan Lide 30 -skannerin optinen tarkkuus on 1200 x 2400 dpi ja värisyvyys 48 bittiä. Myynti alkaa syyskuussa. Svh. on 149 euroa.

Lisätietoja:
Canon Oy, Canon Consumer Imaging, Teija Tamminen-Saremaa, Channel Product Manager, puhelin 010 544 4609, faksi 010 5444571, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen