Canonin kuluttajatuotteiden huollot sopimushuoltoyhtiöille

Canon Oy on myynyt kuluttajatuotteidensa huollot JAS Tekniikka Oy:lle ja RAM Huolto Oy:lle.

Yhtiön foto- ja videotuotteiden huolto asiakaspalveluineen on siirtynyt JAS Tekniikalle, joka on jo useita vuosia toiminut Canonin sopimushuoltoyhtiönä. Henkilökohtaisten toimistotuotteiden, kuten tulostimien, skannerien, pienten kopiokoneiden ja faksien, huolto on puolestaan siirtynyt Ykkösyhtiöt-konserniin kuuluvalle RAM Huollolle. Ykkösyhtiöihin niin ikään kuuluva Ykköstoimisto on ollut pitkään Canonin toimistotuotteiden merkittävä jälleenmyyjä pääkaupunkiseudulla.

Kaupan yhteydessä Canon Oy:n kuluttajatuotteiden koko huolto- ja asiakaspalveluhenkilöstö, kaikkiaan 13 henkeä, on siirtynyt ostajayritysten palvelukseen vanhoina työntekijöinä.

Sopimukset ovat astuneet voimaan 9. joulukuuta. Samalla päivämäärällä Turussa päämajaansa pitävä JAS Tekniikka on avannut Helsingin Ullanlinnaan foto- ja videotuotteiden huolto- ja asiakaspalvelupisteen. RAM Huollon toimipisteet sijaitsevat Ykköstoimiston yhteydessä Helsingin Etu-Töölössä ja Espoon Haukilahdessa.

Canon Oy jatkaa edelleen yhteistyötä alueellisten sopimushuoltoyhtiöiden kanssa.

Lisätietoja:

Canon Oy, Canon Consumer Imaging Jari Heino, country manager, puhelin 010 544 4353, faksi 010 544 4571, sähköposti jari.heino@canon.fi

JAS Tekniikka Oy, Juha Saviluoto, toimitusjohtaja, puhelin 040 7747 740

RAM Huolto Oy / Ykköstoimisto Oy, Martti Hakkarainen, toimitusjohtaja, puhelin (09) 442 589

Canon – globaalisti paikallinen