no consumer

CanoScan D1250U2 ja D1250U2F - Nopeaan, helppoon ja laadukkaaseen digitaaliseen kuvantamiseen

Uudet CanoScan-mallit, CanoScan D1250U2 ja D1250U2F ovat tehokkaita, monipuolisia ja tyylikkäitä väritasoskannereita.

Uusi liitäntä, USB 2.0, tuo skannaukseen huippunopeuden. Kätevät pikapainikkeet (scan, copy ja e-mail) helpottavat käyttöä. Canonin ainutlaatuinen Z-kansi mahdollistaa esimerkiksi paksumpien dokumenttien vaivattoman skannauksen skannaustuloksesta tinkimättä. Monen kuvan yhtäaikainen tunnistus ja skannaus erillisiksi tiedostoiksi on vakiotoimintona. Skannauksen aikana tapahtuu valokuvan, grafiikan ja tekstin sävyjen ja tiheyden hienosäätö. QARE (Quick and Automatic Retouching and Enhancements) -tekniikka jäljittää ja korjaa valokuvista pölyn ja muut vauriot. D1250U2F -skannerissa on lisäksi 35 mm:n diojen ja negatiivien filmiskannausominaisuus.

Mukana tuleva ohjelmistopaketti tarjoaa tehokkaat työkalut kuvankäsittelyyn, arkistointiin ja tekstintunnistukseen.

CanoScan D1250U2 -skannerin optinen tarkkuus on 1200 x 2400 dpi ja värisyvyys 48 bittiä. Tummansininen kansi. Myynti alkaa helmikuussa. Svh. on 139 euroa.

CanoScan D1250U2F -skannerin optinen tarkkuus on 1200 x 2400 dpi ja värisyvyys 48 bittiä. Mukana myös 35 mm:n filmisovitin ja Adaptecin USB 2.0 PCI-kortti. Tummansininen kansi. Myynti alkaa helmikuussa. Svh. on 289 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Consumer Imaging, Teija Tamminen-Saremaa, Channel Product Manager, puhelin 010 544 4609, faksi 010 5444571, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen