no consumer

Canon Bubble Jet S530D ja S830D
Uudet mustesuihkut tulostavat laadukkaat valokuvat suoraan digitaalikamerasta tai muistikortilta ilman pc:tä

Canonin suoratulostimet tulostavat valokuvat sekä kymppikuva- että A4-koossa vaivattomasti ja nopeasti. Tulostaa voi myös reunasta reunaan ilman marginaaleja.

Canonin digitaalikameran voi liittää kaapelilla suoraan tulostimeen, jolloin kuvien katselu, selailu ja tulostus tapahtuvat kameran LCD-näytön kautta. Tulostimessa on myös muistikorttipaikka, ja tulostaminen käy asettamalla muistikortti joko Compact Flash- tai PCMCIA (Type-II) -sovittimeen. Tällöin kuvien selailu ja tulostus tapahtuvat tulostimen ohjauspaneelista. Lisävarusteena tulostimeen saa 1,5 tuuman kuvienkatselunäytön, joka helpottaa käyttöä silloin, kun kuvat tulostetaan muistikortilta. Tulostinta voi halutessaan käyttää myös perinteiseen tapaan tietokoneen oheislaitteena. Suoratulostimet ovat erittäin nopeita; molemmat mallit tulostavat A4-koon valokuvan jopa kahdessa minuutissa. Tulostustarkkuus on 2400 x 1200 dpi. Perustekniikkana on Canon Advanced MicroFine Droplet -tekniikka, jossa mustepisaran koko on 4 pl / 5pl (S830D / S530D).

Kustannustehokasta tulostusta erilliskasettiratkaisulla

Huippuluokan valokuvalaatu on toteutettu Canonin Single Ink -erilliskasettiratkaisulla, joka mahdollistaa kustannustehokkaan tulostuksen. Bubble Jet S830D:ssä on kuuden värin fototulostusjärjestelmä, kun taas Bubble Jet S530D on nelivärivalokuvatulostin. Tulostettaessa Canon Photo Paper Pro -valokuvamateriaalille on kuvan säilyvyys vähintään 25 vuotta. Liitäntätapana on USB (2.0) -väylä, ja tulostimet ovat Win98/Me/2000/XP ja Mac OS -yhteensopivia.

Tulostinuutuudet tukevat avointa kuvatiedostojen käsittelyyn liittyvää Exif Print -standardia, joten ne pystyvät tulostuksessa hyödyntämään kuvatiedostojen tunnisteosan lisätietoja. Molempien uutuusmallien mukana tulee Canon Easy PhotoPrint -ohjelmisto, joka takaa Exif Print -standardin mukaisten kuvien tulostumisen juuri kuvaajan haluamalla tavalla. Ohjelmistoa on erittäin helppo käyttää, ja se tukee myös reunasta reunaan tulostusta.

Canonin suoratulostinuutuudet tulevat markkinoille lokakuun alkupuoliskolla. Bubble Jet S530D:n svh. on 429 euroa ja Bubble Jet S830D:n svh. on 499 euroa.

Lisätietoja:
Canon Oy, Canon Consumer Imaging, Teija Tamminen-Saremaa, Channel Product Manager, puhelin 010 544 4609, faksi 010 5444571, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen