Canon Bubble Jet S820D - Tulostaa muistikortilta tai digitaalikamerasta laadukkaasti ilman pc:tä - reunasta reunaan

Uusi Canon Bubble Jet S820D tulostaa loistavat valokuvat suoraan digitaalikamerasta tai muistikortilta ilman pc:tä. Sekä kymppikuva- että A4-koon valokuvatulosteet syntyvät vaivattomasti ja nopeasti. Tulostimeen on saatavilla lisävarusteena 1,5" kuvienkatselunäyttö, joka helpottaa käyttöä silloin, kun kuvat tulostetaan muistikortilta.

Uutena ominaisuutena tulostimessa on reunasta reunaan tulostus, joka tuo itse tulosteen lähemmäs perinteistä valokuvaa. Tulostin on myös erittäin nopea; se tulostaa A4-koon valokuvan jopa kahdessa minuutissa. Tulostustarkkuus on 2400 x 1200 dpi. Perustekniikka on Canon MicroFine Droplet -tekniikka, jossa mustepisaran koko on 4 pl.

Kuuden värin fototulostusjärjestelmä
Huippuluokan valokuvalaatu onnistuu uudella tekniikalla, jossa sovelletaan kuuden värin fototulostusjärjestelmää. Kyseessä on ns. Single Ink -erilliskasettiratkaisu, joka mahdollistaa kustannustehokkaan tulostuksen. Tulostettaessa Canon Photo Paper Pro -valokuvamateriaalille, kuvan säilyvyys on vähintään 25 vuotta. Liitäntätapa on USB (1.1) -väylä. Tulostin on sekä pc- että Mac-yhteensopiva.

Nykyisestä Canonin digitaalikameramallistosta tulostin on yhteensopiva Canon PowerShot S30 ja S40 -digitaalikameroiden kanssa. Muistikortilta tulostettaessa käytetään joko vakiovarustukseen kuuluvaa Compact Flash -sovitinta tai PCMCIA (Type-II) -sovitinta, joka tukee kaikkia yleisimpiä muistikortteja.

Canon Bubble Jet S820D tulee markkinoille maaliskuussa. Tulostimen svh. on 479 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Canon Consumer Imaging, Teija Tamminen-Saremaa, Channel Product Manager, puhelin 010 544 4609, faksi 010 5444571 sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen