Canon Bubble Jet S820 Laadukas valokuvatulostin Canon Bubble Jet -tulostinmallistoon

Uusi Canon Bubble Jet S820 tarjoaa erinomaisen valokuvatulostuslaadun ja täyttää sekä ammatti- että harrastajakuvaajan tulostustarpeet. Huippuluokan valokuvalaatu on kuuden värin fototulostusjärjestelmän ansiota. Tekninen toteutus on ns. Single Ink -erilliskasettiratkaisu, joka mahdollistaa musteen kulutuksen viimeiseen pisaraan.

Sekä kymppikuva- että A4-koon valokuvat syntyvät vaivattomasti ja nopeasti: A4-koon (1200 x 1200 dpi) valokuva tulostuu noin kahdessa minuutissa. Tulostettaessa Canon Photo Paper Pro -materiaalille, kuvan säilyvyys on vähintään 25 vuotta. Lisäksi on mahdollista tulostaa reunasta reunaan, jolloin tuloste muistuttaa enemmän perinteistä valokuvaa.

Tulostinuutuus tukee avointa kuvatiedostojen käsittelyyn liittyvää Exif Print -standardia, joten se pystyy tulostuksessa hyödyntämään kuvatiedostojen tunnisteosan lisätietoja. Lisäksi Canon on kehittänyt Exif Print -standardin mukaisen Easy-PhotoPrint-sovelluksen, joka pystyy tällä hetkellä hyödyntämään kuutta erilaista lisätietoa. Käytännössä Easy-PhotoPrint merkitsee aikaisempaa tarkempaa värien hallintaa.

Perustekniikkana tulostimessa on Canon Advanced MicroFine Droplet -tekniikka, jossa mustepisaran koko on 4 pikolitraa. Maksimi tulostustarkkuus on 2400 x 1200 dpi. Tulostimessa on vakiona sekä USB- että rinnakkaisliitäntä, ja se on Win95/98/NT4.0/Me/2000/XP- ja Mac OS -yhteensopiva. Tulostimen mukana tulevat myös seuraavat kuvantamisen ohjelmistot: Canon PhotoRecord, Canon ZoomBrowser EX (Windows), Canon ImageBrowser (Mac) ja Canon PhotoStitch.

Canon Bubble Jet S820 tulee markkinoille kesäkuussa. Sen svh. on 299 euroa.

Lisätiedot:
Canon Oy, Canon Consumer Imaging, Teija Tamminen-Saremaa, Channel Product Manager, puhelin 010 544 4609, faksi 010 5444571, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen