Canon Bubble Jet S750 Huippunopea ja laadukas väritulostin Canon Bubble Jet -tulostinmallistoon

Canon tuo markkinoille uskomattoman nopean mustesuihkutulostimen, joka tulostaa jopa 20 tekstisivua ja 13 väritulostetta minuutissa. A4-koon täysväritulosteita uutuus tekee 2,5 sivua minuutissa oletusarvoin. Tulostusnopeuden ja -laadun taustalla ovat uusi Canon Precision Colour Distribution -tekniikka, tehokas paperinsyöttö ja kaksisuuntainen tulostus.

Tulostimessa on edistyksellinen tulostinajuri, joka opastaa käyttäjää interaktiivisesti. Musteen kulutus ja seuranta on automatisoitu. Digitaalisen kuvan tulostuksessa Photo Optimizer Pro -ohjelmisto säätää tulostusasetukset automaattisesti oikein. Vivid Photo -ominaisuus puolestaan takaa, että tulosteen värit ovat kohdallaan ja lopputulos on elävä. Myös kaksipuolinen tulostusoptio löytyy tulostinajurista.

Tulostimessa on vakio-ominaisuutena reunasta reunaan tulostusmahdollisuus, joka tuo itse tulosteen lähemmäs perinteistä valokuvaa. Maksimitulostustarkkuus on 2400 x 1200 dpi. Perustekniikkana on Canon MicroFine Droplet -tekniikka, jossa mustepisaran koko on 5 pl. Tämä nelivärijärjestelmän tulostin käyttää ns. Single Ink -erilliskasettiratkaisua, joka mahdollistaa kustannustehokkaan tulostuksen. Tulostettaessa Canon Photo Paper Pro -valokuvamateriaalille, kuvan säilyvyys on vähintään 25 vuotta. Tulostimessa on sekä USB- että rinnaikkaisliitäntä. Tulostin on Win95/98/NT4.0/Me/2000/XP- ja Mac OS -yhteensopiva.

Canon Bubble Jet S750 tulee markkinoille maaliskuussa. Sen svh. on 269 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Canon Consumer Imaging, Teija Tamminen-Saremaa, Channel Product Manager, puhelin 010 544 4609, faksi 010 5444571, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen