Canon Bubble Jet S520 Nopeutta ja laatua tulostamiseen niin kotona kuin toimistossakin

Canon tuo markkinoille mustesuihkutulostimen, joka tulostaa jopa 14 tekstisivua tai 9 väritulostetta minuutissa. Tulostuspään uusi tekniikka, kaksisuuntainen tulostus ja tehokas paperinsyöttö ovat tulostuslaadun ja -nopeuden taustalla.

Tulostimessa on edistyksellinen tulostinajuri, joka opastaa käyttäjää interaktiivisesti. Musteen kulutus ja seuranta on automatisoitu. Digitaalisen kuvan tulostuksessa Photo Optimizer Pro -ohjelmisto säätää tulostusasetukset automaattisesti oikein. Vivid Photo -ominaisuus puolestaan takaa, että tulosteen värit ovat kohdallaan ja lopputulos on raikas. Myös kaksipuolinen tulostusoptio löytyy tulostinajurista.

Tulostimessa on vakio-ominaisuutena reunasta reunaan tulostusmahdollisuus, joka tuo itse tulosteen lähemmäs perinteistä valokuvaa. Maksimitulostustarkkuus on 2400 x 1200 dpi. Perustekniikkana on Canon MicroFine Droplet -tekniikka, jossa mustepisaran koko on 5 pl. Tämä nelivärijärjestelmän tulostin käyttää ns. Single Ink -erilliskasettiratkaisua, joka mahdollistaa kustannustehokkaan tulostuksen. Tulostettaessa Canon Photo Paper Pro -valokuvamateriaalille kuvan säilyvyys on vähintään 25 vuotta.

Tulostimessa on sekä USB- että rinnakkaisliitäntä. Tulostin on Win95/98/NT4.0/Me/2000/XP- ja Mac OS 8.6-9.x/OS X -yhteensopiva.

Canon Bubble Jet S520 -tulostimessa on 12 kuukauden takuu. Tulostin tulee markkinoille toukokuussa. Sen svh. on 209 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Canon Consumer Imaging, Teija Tamminen-Saremaa, Channel Product Manager, puhelin 010 544 4609, faksi 010 5444571, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen