Canon Bubble Jet S200 Edullinen, tyylikäs ja monipuolinen tulostin kotikäyttäjälle

Uusi Canon Bubble Jet S200 on laadukas kotitulostin, jolla teksti-, grafiikka- ja valokuvatulosteet syntyvät vaivattomasti ja nopeasti. Tulostin on lisäksi pienikokoinen ja tyylikäs.

Bubble Jet S200 -tulostimen suunnittelussa on painotettu helppokäyttöisyyttä. Tulostimessa on muun muassa edistyksellinen tulostinajuri, joka opastaa käyttäjää interaktiivisesti. Musteen kulutus ja seuranta on myös automatisoitu, ja tulostinajuri kertoo käyttäjälle, kun muste on vähenenmässä/loppunut. Digitaalisen kuvan tulostuksessa ajurin Photo Optimizer Pro -ohjelmisto säätää tulostusasetukset automaattisesti kohdalleen. Ajurissa on myös uusi Vivid Photo -ominaisuus, joka yhden napin painalluksella tuottaa tulosteen, jossa värit ovat kohdallaan ja lopputulos on elävä.

Tulostimessa on kiinteä tulostusyksikkö, joka käyttää erillistä mustaa ja kolmivärisäiliötä. 2880 x 720 dpi:n tulostustarkkuus, High Colour -musteet ja pigmentoitu musta takaavat laadukkaan lopputuloksen nopeasti ja vaivattomasti, tekstitulosteet 5 sivua minuutissa ja väritulosteet 2 sivua minuutissa. Tulostettaessa Canon Photo Paper Pro -valokuvamateriaalille, kuvan säilyvyys on vähintään 25 vuotta.

Canon Bubble Jet S200 tulee markkinoille helmikuussa. Tulostimen svh. on 84 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Canon Consumer Imaging, Teija Tamminen-Saremaa, Channel Product Manager, puhelin 010 544 4609, faksi 010 5444571, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen