no consumer

Canon Bubble Jet i320 ja Bubble Jet i550
Uudet i-sarjan valokuvatulostimet Canonin BJ-mallistoon

Canon Bubble Jet i320 on laadukas perustulostin kotikäyttäjälle. Teksti-, grafiikka- ja valokuvatulosteet syntyvät nopeasti ja vaivattomasti. A4-koon valokuva tulostuu 3 minuutissa. Ja kaiken lisäksi tulostimen uusi, tyylikäs design miellyttää silmää.

Tulostimessa on kiinteä tulostusyksikkö, joka käyttää erillistä mustaa ja kolmivärisäiliötä. 2400 x 1200 dpi:n tulostustarkkuus, Canon Advanced MicroFine Droplet -tekniikka ja 5 pl:n mustepisaran koko takaavat laadukkaan lopputuloksen. Tulostus reunasta reunaan on mahdollista kymppikuvakoossa Canonin valokuvatulostusmateriaalille. Perustulostusnopeus on 10 tekstisivua tai 7 värisivua minuutissa. Tulostimessa on vakiona USB-liitäntä, ja se on Win98/Me/2000/XP ja Mac OS -yhteensopiva.

Canon Bubble Jet i550 puolestaan tuo nopeutta ja laatua tulostamiseen niin kotona kuin toimistossakin. A4-koon valokuva tulostuu 2 minuutissa. Perustulostusnopeus on jopa 18 tekstisivua tai 13 värisivua minuutissa. Tulostuspään kehittynyt tekniikka, kaksisuuntainen tulostus ja tehokas paperinsyöttö ovat tulostuslaadun ja -nopeuden taustalla.

Huippuluokan tulostuslaatu on toteutettu Canonin Single Ink -erilliskasettiratkaisulla, joka mahdollistaa kustannustehokkaan tulostuksen. Tulostustarkkuus on 2400 x 1200 dpi. Perustekniikkana on Canon Advanced MicroFine Droplet -tekniikka, jossa mustepisaran koko on 5 pl.
Reunasta reunaan voi tulostaa sekä kymppikuva- että A4-koossa Canonin valokuvatulostusmateriaalille. Tulostimessa on vakiona sekä USB- että rinnakkaisliitäntä, ja se on Win95/98/Ne/2000/NT4.0/XP ja Mac OS -yhteensopiva.

Helppo käyttö

Molempia tulostimia on helppo käyttää. Tulostinajuri auttaa käyttäjää tulostimen asetusten ja tulostusmateriaalien valinnassa. Digitaalisen kuvan tulostuksessa ajurin Photo Optimizer Pro -ohjelmisto säätää tulostusasetukset automaattisesti kohdalleen. Ajurissa on myös Vivid Photo -ominaisuus, joka tuottaa yhden napin painalluksella tulosteen, jossa värit ovat kohdallaan ja lopputulos on elävä. BJ i550 -tulostimen mukana tulevat myös Photo Record-, Zoom Browser- ja Photo Stitch -ohjelmistot.

Uutuustulostimien käyttöä helpottaa lisäksi Canon Easy PhotoPrint -ohjelmisto, joka takaa Exif Print -standardin mukaisten digikameralla otettujen kuvien tulostumisen juuri kuvaajan haluamalla tavalla digitaaliseen kuvaan talletettujen lisätietojen avulla. Ohjelmisto on erittäin helppokäyttöinen, ja se tukee myös reunasta reunaan tulostusta. Kun kuvat tulostetaan Canon Photo Paper Pro -valokuvatulostusmateriaalille, säilyvät ne muuttumattomina 25 vuoden ajan.

Toimitukset alkavat marraskuussa. Takuu on 12 kuukautta. Bubble Jet i320:n svh. on 129 euroa ja Bubble Jet i550:n svh. on 219 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Canon Consumer Imaging, Teija Tamminen-Saremaa, Channel Product Manager, puhelin 010 544 4609, faksi 010 5444571, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen