no consumer

Canon Bubble Jet S200x ja Canon Bubble Jet S330 Photo
Edulliset ja laadukkaat mustesuihkutulostimet Canonin BJ-mallistoon

Uusi Canon Bubble Jet S200x on laadukas perustulostin, jolla teksti-, grafiikka- ja valokuvatulosteet syntyvät vaivattomasti. Tulostin on kooltaan pieni ja ulkoasultaan tyylikäs.

Tulostimessa on kiinteä tulostusyksikkö, joka käyttää erillistä mustaa ja kolmivärisäiliötä. 2880 x 720 dpi:n tulostustarkkuus, High Colour -musteet ja pigmentoitu musta takaavat laadukkaan lopputuloksen. Perustulostusnopeus on 5 tekstisivua tai 2 värisivua minuutissa. Tulostettaessa Canon Photo Paper Pro -valokuvamateriaalille on kuvan säilyvyys vähintään 25 vuotta. Tulostimessa on vakiona USB-liitäntä, ja se on Win98/Me/2000/XP ja Mac OS -yhteensopiva.

Uusi Canon Bubble Jet S330 Photo on edullisen hintaluokan valokuvatulostin. A4-koon valokuva tulostuu 3 minuutissa. Perustulostusnopeus on jopa 14 tekstisivua tai 10 värisivua minuutissa. Tulostuspään uusi tekniikka, kaksisuuntainen tulostus ja tehokas paperinsyöttö ovat tulostuslaadun ja -nopeuden taustalla.

Tulostimella on mahdollista tulostaa reunasta reunaan, mikä tuo itse tulosteen lähemmäs perinteistä valokuvaa. Reunasta reunaan voi tulostaa sekä kymppikuva- että A4-koossa. Maksimitulostustarkkuus on 2400 x 1200 dpi. Perustekniikkana on Canon Advanced MicroFine Droplet -tekniikka, jossa mustepisaran koko on 5 pl. Tulostettaessa Canon Photo Paper Pro -valokuvamateriaalille on kuvan säilyvyys vähintään 25 vuotta. Tulostimessa on vakiona USB-liitäntä, ja se on Win98/Me/2000/XP ja Mac OS -yhteensopiva.

Helppokäyttöisyyttä parhaimmillaan

Molempia tulostimia on helppo käyttää. Tulostinajuri auttaa käyttäjää tulostimen asetusten ja tulostusmateriaalien valinnassa. Digitaalisen kuvan tulostuksessa ajurin Photo Optimizer Pro -ohjelmisto säätää tulostusasetukset automaattisesti kohdalleen. Ajurissa on myös Vivid Photo -ominaisuus, joka tuottaa yhden napin painalluksella tulosteen, jossa värit ovat kohdallaan ja lopputulos on elävä.

Molempien uutuusmallien mukana tulee myös Canon Easy PhotoPrint -ohjelmisto, joka takaa Exif Print -standardin mukaisten digikameralla otettujen kuvien tulostumisen juuri kuvaajan haluamalla tavalla digitaaliseen kuvaan talletettujen lisätietojen avulla. Ohjelmisto on erittäin helppokäyttöinen, ja se tukee myös reunasta reunaan tulostusta. Bubble Jet S330 Photo -tulostimen mukana tulee myös Adobe Photo Shop Elements -kuvankäsittelyohjelmisto.

Molemmat uutuusmallit tulevat markkinoille syyskuussa. Bubble Jet S200x:n svh. on 89 euroa ja Bubble Jet S330 Photon svh. on 149 euroa.

Lisätietoja:
Canon Oy, Canon Consumer Imaging, Teija Tamminen-Saremaa, Channel Product Manager, puhelin 010 544 4609, faksi 010 5444571, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen