Esittelyssä kolmannen sukupolven Canon PIXMA-valokuvatulostimet [24.8.2006]

PIXMA iP5300 Canon tuo markkinoille uudet valokuvatulostimet ja uudistaa samalla PIXMA-mallistoaan.

PIXMA iP1700:
- 4800 x 1200 dpi, 2 pl, FINE-järjestelmä, USB
PIXMA iP3300:
- 4800 x 1200 dpi, 2 pl, erilliskasettijärjestelmä, USB 2.0 Hi-Speed, PictBridge
PIXMA iP4300:
PIXMA iP5300:
PIXMA iP6700D
- 9600 x 2400 dpi, 1 pl, erilliskasettijärjestelmä, USB 2.0 Hi-Speed, PictBridge, tulostus muistikortilta, langaton tulostus (IrDA ja optiona Bluetooth)

Kaikilla viidellä tulostimella saadaan laadukkaita tulosteita nopeasti. Canonin ChromaLife100-järjestelmä on vakiona kaikissa malleissa, joten tulostetut kuvat säilyvät albumissa jopa 100 vuotta. Kaikki uudet PIXMA-tulostimet tukevat useita eri tulostusmateriaaleja luottokorttikoosta A4-kokoon.

Näille uusille PIXMA-tulostimille on ominaista tyylikäs ulkoasu. Malliston huippumallissa, PIXMA iP6700D:ssä, on 3,5 tuuman (8,9 cm:n) värinestekidenäyttö ja kuvaa voidaan muokata käyttöpaneelista esim. punasilmäisyyttä korjaamalla. Laitteella voidaan myös tulostaa jopa 35 kuvan luettelokuva yhdelle A4-arkille. PIXMA iP3300:ssa, iP4300:ssa, iP5300:ssa ja iP6700D:ssä on kaksi paperinsyöttöä. PIXMA iP4300:ssa, iP5300:ssa ja iP6700D:ssä on myös automaattinen kääntöyksikkö kaksipuolisten asiakirjojen ja valokuvatulosteiden tulostamiseen sekä suoratulostus yhteensopiville DVD- ja CD-levyille.

PIXMA-tulostimet  tulevat Suomessa myyntiin syys-lokakuussa. Niiden arvioidut hinnat:

PIXMA iP1700 - noin 60 euroa
PIXMA iP3300 - noin 100 euroa
PIXMA iP4300 - noin 120 euroa
PIXMA iP5300 - noin 170 euroa
PIXMA iP6700D - noin 200 euroa

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi