Canon EOS 350D sai arvostetun EISA Vuoden Kamera -palkinnon

EISA Vuoden kamera -palkinto EISA (European Imaging & Sound Association) valitsi Canon EOS 350D:n vuoden kameraksi 2005–2006 Euroopassa. EISA-palkinnoilla palkitaan joka vuosi ne tuotteet, joissa yhdistyvät uusin teknologia, monipuoliset ominaisuudet, puhuttelevin suunnittelu, paras ergonomia ja edullisin hinta-laatusuhde.

Tuomariston perusteluissa korostuivat kameran nopeus, suorituskyky ja monipuoliset ominaisuudet. ”Canonin digitaalinen järjestelmäkamera EOS 350D tarjoaa erinomaisen valikoiman ominaisuuksia ja suorituskykyä. Se omaa 8 megapikselin resoluution erittäin kompaktissa ja helppokäyttöisessä paketissa, ja sen CMOS-kennon tuottamat kuvat ovat luonnollisen värikkäitä. DIGIC II -kuvaprosessori mahdollistaa viiveettömät toiminnot niin käynnistyksen, laukaisuviiveen kuin kuvanmuodostuksen suhteen, ja mikä parasta, vähäisellä virrankulutuksella. Loistavat käyttöominaisuudet ja täydellinen hallittavuus käsisäädöilläkin tekevät EOS 350D:stä selkeän suosikin sekä aktiiviharrastajan että aloittelevan kuvaajan käsissä.”

EISA-palkintojen saajat valitsee vuosittain tuomaristo, johon kuuluu yli viidenkymmenen  valokuvaukseen, videokuvaukseen, äänilaitteisiin, kotiteattereihin ja matkapuhelinelektroniikkaan erikoistuneen lehden edustajaa 18:sta Euroopan maasta.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.autiovuori@canon.fi, tai Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti teija.tamminen-saremaa@canon.fi.

Canon – globaalisti paikallinen
Tuotesivulle