no consumer

Huippulaatua kotiin ja toimistoon – ensiesittelyssä Canon PIXMA MX860 -monitoimilaite [18.2.2009]

PIXMA MX860 Canon esittelee uuden, tyylikkäästi muotoillun, verkkokäyttöisen toimiston PIXMA MX860 -monitoimilaitteen. Siinä yhdistyvät laadukas tulostus, automaattiset kaksipuolisten skannaus- ja kopiointitoiminnot, 35 arkin nopea automaattinen syöttölaite (ADF) ja Super G3 -faksi. Wi-Fi- ja Ethernet-liitettävyys lisää tuottavuutta ja monipuolisuutta.

PIXMA MX860 on erittäin nopea ja siinä on kaksipuolinen tulostus sekä automaattinen kaksipuolisten asiakirjojensyöttölaite, joten paperin molemmille puolille voidaan tulostaa ja kopioida automaattisesti. PIXMA MX860:n skannerin tarkkuuus on 2400 dpi, ja Canonin kopiointitekniikka takaa täsmällisen toiston ja tarkat värit. Myös käynnistys tapahtuu muutamassa sekunnissa pikakäynnistystekniikalla.

Super G3 -faksi ja helppo verkkoliitäntä

PIXMA MX860:n 35 arkin automaattinen syöttölaite mahdollistaa monisivuisten mustavalko- ja väriasiakirjojen lähettämisen helposti - 33,6 kbps:n nopeudella. PIXMA MX860 on suunniteltu vaivattomasti koti- tai toimistoverkkoon liitettäväksi joko kiinteällä Ethernet-yhteydellä (langallinen lähiverkko) tai langattomalla Wi-Fi-yhteydellä.

Tulostuksen kärkeä

Erinomaisen tulostuslaadun ja -nopeuden takeena on Canonin FINE-tulostustekniikka, joka tuottaa asiakirjat ja valokuvat nopeasti. ISO/IEC 24734 ESAT -standardiin perustuvat asiakirjojen vakiotulostusnopeudet ovat 8,4 mustavalko- tai 5,6 värisivua minuutissa. Reunuksettomat 10 x 15 cm:n valokuvat tulostuvat noin 41 sekunnissa. 1 pikolitran pisarakoko ja 9600 dpi:n tarkkuus tuottaa rakeettomat ja erittäin kauniit valokuvat. Canonin ChromaLife100+ säilyttää valokuvien värit haalistumattomina yli 300 vuoden ajan. Laadun taustalla on viiden värin erilliskasettitekniikka, mikä vähentää musteenkulutusta.

Helppokäyttöiset ohjelmistot

Canonin MP Navigator EX -ohjelmisto tekee asiakirjojen skannaamisesta ja tallentamisesta vaivatonta. Lisäksi ohjelmiston muut toiminnot, kuten tekstintunnistus (OCR) ja salasanasuojaus PDF-tiedostoja luotaessa lisäävät käyttäjäystävällisyyttä.  Automaattisen skannaustilan avulla skannatut asiakirjat tunnistetaan automaattisesti alkuperäisasiakirjan tyypin perusteella – ja tallennusasetukset voidaan optimoida yhden napin painalluksella.

Canonin Easy-PhotoPrint EX -ohjelmisto mahdollistaa upeiden valokuvien tulostamisen automaattisen punasilmäisyyden korjaustoiminnon ja automaattisen kuvankorjaustoiminnon avulla. Valokuvat voi tulostaa suoraan PictBridge-yhteensopivista digitaalikameroista tai useimmilta muistikorteilta käyttäen monitoimilaitteen korttipaikkoja. Suuri 6,2 cm:n TFT-värinäyttö mahdollistaa kuvien tarkan esitarkastelun muistikortilta.

Uuden PIXMA MX860 -monitoimilaitteen myynti alkaa Suomessa maaliskuussa 2009, ja sen suositusvähittäishinta on 269 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi