”Kokeile ennen kuin ostat”
Canon tarjoaa kuluttajille digikuvien mallitulostuspalvelun

i965 Digitaalisen kuvantamisen johtava yritys Canon on avannut kuluttajille digikuvien mallitulostuspalvelun. Palvelu on Internet-pohjainen ja käyttäjälle täysin maksuton.

Digitaalikameroiden myynnin räjähdysmäisen kasvun myötä yhä useammat kuluttajat haluavat hankkia kotiinsa laadukkaan tulostimen, jolla he voivat halutessaan tulostaa kuvat itse. Markkinoilla on kuitenkin niin suuri valikoima erilaisia tulostimia, että sopivimman tulostimen valitseminen on varsinainen haaste. Ostopäätöksen helpottamiseksi Canon on avannut digikuvien mallitulostuspalvelun, jonka kautta käyttäjä saa valitsemastaan digikuvasta valitsemallaan Canon-mustesuihkutulostimella tulostetun paperikuvan, malliksi.

Käyttäjä lataa oman digitaalikuvansa mallitulostuspalvelun sivustolle
http://www.yourprint.canon-europe.com, valitsee itseään kiinnostavan Canon-tulostimen, antaa toimitustiedot ja vastaa lyhyeen kyselyyn. Kuva tulostetaan Canonin 10 x 15 cm:n Photo Paper Pro -erikoispaperille. Mallikuvien tulostamisesta ja toimittamisesta vastaa Canonin eurooppalainen yhteistyökumppani. Käyttäjät saavat oman tulosteensa sekä kyseisestä tulostimesta kertovan esitteen ilmoittamaansa osoitteeseen yleensä kahden-kolmen arkipäivän kuluttua, veloituksetta, ykkösluokan postilähetyksenä.

Sivusto tarkistaa, että ladatun kuvan tekninen laatu soveltuu valokuvatulostukseen. Mallitulosteiden määrä on rajoitettu käyttäjäkohtaisesti yhteen per tulostin.

Mallitulostukseen on tällä hetkellä valittavissa varsin runsas joukko Canonin mustesuihkutulostimia, joista käyttäjä voi valita itselleen sopivimman.

Lisätietoja: Canon Oy, viestintä, Ulla Koivisto, puhelin 010 544 4539, sähköposti ulla.koivisto@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen