Canon vahvasti esillä DigiExpossa

Canonin osasto - 5a2 - kuluttajille suunnatussa messutapahtumassa DigiExpossa Helsingin Messukeskuksessa tarjoaa katsauksen tuoreimpiin digitaalisen kuvantamisen työkaluihin, joissa näkyy yhtiön vankka optinen osaaminen.

Canon-tuotteilla voi ikuistaa, säilyttää ja esittää elämän tärkeät hetket. Osastolla voi tutustua digitaalisen kuvantamisen koko kirjoon. Esittelyssä on laaja valikoima IXUS- ja PowerShot-mallistojen digikameroita, EOS-järjestelmäkameroita objektiiveineen, MV-sarjan videokamerat liikkuvaan kuvaan, SELPHY-kuvatulostimet digikuvien tulostamiseen suoraan kamerasta sekä PIXMA-tulostimet ja -monikäyttölaitteet tietokoneen oheislaitteiksi. Kaikkiin digitaalisen kuvantamisen tarpeisiin löytyy ratkaisu Canonilta.

Kuvallinen ilmaisu on tehokas keino herättää huomiota, vaikuttaa tunteisiin ja paljastaa elämästä puolia, joita ei välttämättä ensi silmäyksellä tule huomanneeksi. Kuva ylittää rajoja. Värit välittävät tunteita. Yksityiskohdat luovat mielikuvan paikasta. Valo luo tunnelman. Näissä tunnelmissa Canon rakentaa osastonsa ja kutsuu DigiExpo-kävijät mielikuvamatkalle.

Lisätietoja: Canon Oy, Viestintä, Ulla Autiovuori, puhelin 010 544 4539, tai Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi

Canon – globaalisti paikallinen