Canonin uudet i-SENSYS-mustavalkolasermonitoimilaitteet säästävät aikaa ja energiaa [26.8.2008]

i-SENSYS MF4350d Canon tuo markkinoille kuusi monitoimilaitetta - i-SENSYS MF4300 -malliston.

Uutuudet ovat:

MF4320d, monitoimilaite perustoiminnoilla
MF4330d, monitoimilaite arkinsyöttölaitteella
MF4340d, monitoimilaite faksilla
MF4350d, monitoimilaite faksilla ja arkinsyöttölaitteella
MF4370dn, monitoimilaite verkkoliitännällä ja asiakirjansyöttölaitteella
MF4380dn, monitoimilaite verkkoliitännällä ja kaksipuolisella asiakirjansyöttölaitteella

Canonin nopean ensimmäisen tulosteen tekniikan ansiosta monitoimilaitteet siirtyvät lepotilasta käyttövalmiuteen lähes välittömästi Kaikilla uutuusmalleilla on Energy Star -sertifiointi. Nämä yllä mainitut tekijät pienentävät osaltaan sekä ympäristövaikutuksia että energiakustannuksia. Monitoimilaitteet ovat pienikokoisia ja niissä on sekä kaksipuolinen tulostus että skannaustoiminto vakiona. Siksi ne ovat omiaan niin kotikäyttöön kuin pieniin toimistoihinkin.

i-SENSYS MF4300 -malliston ominaisuudet lyhyesti:
- Tulostusnopeus 22 sivua/min (A4), kopiointinopeus 22 kopiota/min (A4)
- Tulostustarkkuus jopa 1200 x 600 dpi
- Väriskannerin tarkkuus 9600 x 9600 dpi
- Super G3 -faksi ja kuvatietojen varmuuskopiointi (MF4340d, MF4350d, MF4370dn, MF4380dn)
- Ensimmäisen kopion tulostusaika enintään 9 sekuntia
- 35 arkin automaattinen asiakirjansyöttölaite (MF4330d, MF4350d, MF4370dn) ja 50 arkin automaattinen kaksipuolisten asiakirjansyöttölaite (MF4380dn)
- Kätevä Canon-kasettiteknologia

Enemmän tuottavuutta

Kaikissa uusissa monitoimilaitteissa tuottavuus on etusijalla. Valittavana on niin kolmitoimintoisia (tulostus, kopiointi, skannaus) kuin nelitoimintoisiakin (tulostus, kopiointi, skannaus, faksaus) malleja sekä nelitoimintoisia malleja, joissa on verkkoliitäntä vakiona. Monipuolinen i-SENSYS MF4300 –mallisto, josta löytyy juuri tarpeita vastaava malli – tuli se sitten pienen yrityksen, työryhmän tai yhden henkilön käyttöön.

Jopa 1200 x 600 dpi:n lasertulostustarkkuus takaa tekstin tarkkuuden ja kuvien terävyyden. Monitoimilaitteilla voidaan luoda tekstihaun mahdollistavia pdf-tiedostoja ja mukana toimitettavalla tekstintunnistusohjelmalla tekstit voidaan muuntaa digitaalisiksi asiakirjoiksi. Super G3 -faksilla varustetut monitoimilaitteet faksaavat nopeasti ja tehokkaasti. 256 sivun faksimuisti tallentaa faksit, jos paperi tai väriaine loppuu kesken. Ultra High Quality -kuvanlukutekniikan ansiosta yksityiskohdat välittyvät selkeinä myös fakseissa. Kätevä kasettiteknologia puolestaan tekee huollon tarpeettomaksi. Väriaine, rumpu ja puhdistusyksiköt ovat kaikki samassa helposti vaihdettavassa kasetissa. Canonin aidot laservärikasetit tuottavat laadukkaat tulosteet ja ne voidaan kierrättää Canonin kierrätysohjelman kautta.

Uuden i-SENSYS MF4300 -malliston myynti alkaa Suomessa marraskuussa 2008, ja niiden suositusvähittäishinnat ovat seuraavat:
- MF4320d, 265 euroa
- MF4330d, 319 euroa
- MF4340d, 319 euroa
- MF4350d, 379 euroa
- MF4370dn, 479 euroa
- MF4380dn, 499 euroa

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi