Canonin online-kuvapalvelusta voi nyt myös tilata paperikuvat

Canon on tarjonnut syksystä 2002 lähtien digitaalikameroidensa ostajille online-kuvapalvelun nimeltä Canon image Gateway. Nyt palvelu laajenee käsittämään myös kuvien tulostuspalvelun. Käyttäjät saavat haluamistaan kuvista paperikuvat haluamassaan koossa kotiinsa postin välityksellä.

Kuvien tulostamisesta ja toimittamisesta vastaa Kaarinassa sijaitseva Color Kolmio Oy, joka on panostanut vahvasti ajanmukaiseen teknologiaan sekä kuvatuotannossa että kuvansiirrossa, mikä varmistaa korkean kuvanlaadun.

Kotimainen kumppani ja turvallinen suomenkielinen käyttöliittymä palvelevat käyttäjien etuja. Maksaminen tapahtuu luottokortilla ja järjestelmä käyttää salattua yhteyttä verkkopankkien tapaan.

Marraskuussa 2002 avattu Canon image Gateway on maksuton palvelu kaikille Canon-digitaalikameran omistajille. Palvelu tarjoaa käyttäjilleen myös 100 megatavua ilmaista tilaa digitaalisille valokuville, kuvien jakamismahdollisuuden sähköpostilinkin avulla sekä erilaisia kameran personointivaihtoehtoja. Tulevaisuudessa kuva-albumeja voi selata vaikka matkapuhelimella.

Canon image Gatewayn palvelujen käyttö edellyttää rekisteröitymistä. Rekisteröityneitä käyttäjiä on Suomessa jo tuhansia ja Euroopassa kaikkiaan yli sata tuhatta.

Lisätietoja:
Canon Oy, viestintä, Ulla Koivisto,  puhelin 010 544 4539,  sähköposti ulla.koivisto@canon.fi
Color Kolmio Oy, Jyrki Helminen, sähköposti jyrki.helminen@colorkolmio.fi

Canon – globaalisti paikallinen