Canonin i-SENSYS-mallistoon uudet lasertulostimet [26.8.2008]

i-SENSYS LBP5050 Canon tuo markkinoille pienikokoiset värilaser- ja mustavalkotulostimet, jotka sopivat sekä kotiin että pientoimistoon. Värilasertulostimia esitellään kaksi - LBP5050 ja LBP5050n. Mustavalkolaseruutuuksia on kolme – LBP3010, LBP3100 ja LBP3250.

Pienikokoiset pöytälaitteet

Kaikki tulostinuutuudet sopivat hyvin työpöydälle ahtaassakin työtilassa. Laitteet ovat sekä lepotilassa että käytön aikana lähes äänettömiä. Lasertulostimissa käytetään Canonin kätevää kasettiteknologiaa, jossa väriaine, rumpu ja puhdistusyksiköt ovat kaikki samassa, helposti vaihdettavassa kasetissa. Canonin aidot laserkasetit tuottavat laadukkaat tulosteet ja ne voidaan kierrättää Canonin kierrätysohjelman kautta.

Alla uutuuksien ominaisuudet lyhyesti:

LBP5050/LBP5050n -värilasertulostimet
- 8 värisivua tai12 tekstisivua minuutissa
- 9600 x 600 dpi:n tulostustarkkuus
- Nopea tulostus – ei odottelua
- Hiljainen toiminta ja pieni virrankulutus – lepotilassa vain 5 W
- Verkkoliitäntä ja etähallinta (mallissa LBP5050n)

LBP3010/LBP3100/LBP3250 -mustavalkolasertulostimet
- 14 tekstisivua minuutissa (LBP3010) tai 6 tekstisivua minuutissa (LBP3100) tai 23 tekstisivua minuutissa (LBP3250)
- 2400 x 600 dpi:n tulostustarkkuus
- Nopea tulostus – ei odottelua
- Hiljainen toiminta ja pieni virrankulutus – lepotilassa vain 2 W