Canonilta pieni ja monipuolinen i-SENSYS MF4270 -monitoimilaite [24.1.2008]

i-SENSYS MF4270 Canon tuo i-SENSYS-tuoteperheeseen verkkoliitännällä varustetun MF4270-lasermonitoimilaitteen, joka tulostaa, kopioi, faksaa ja skannaa. Laite tulostaa tai kopioi 20 sivua minuutissa ja ensimmäisen sivun alle 9 sekunnissa. Tässä monitoimilaitteessa on kiinteä kaksipuolisten kääntöyksikkö. Pienikokoinen ja tyylikkään musta monitoimilaite sopii pieniinkin toimistotiloihin.

Uusi MF4270-monitoimilaite lyhyesti
- 20 tekstisivua ja -kopiota minuutissa, ensimmäinen tuloste/kopio 9 sekunnissa
- 1200 x 600 dpi:n tulostustarkkuus
- 35 arkin automaattinen asiakirjansyöttölaite
- Nopea Super G3 -faksimodeemi
- Väriskannaus jopa 9 600 x 9 600 dpi:n tarkkuudella

Paperin tai väriaineen loppuessa saapuvat faksit tallentuvat 256 Mt:n faksimuistiin, jota voi käyttää myös lähtevien faksien työnkulun tehostamiseen. Ohjauspaneeliin voi ohjelmoida 7 pika- ja 100 lyhytvalintaa. Ultra High Quality -tekniikka varmistaa, että asiakirjat siirtyvät yksityiskohtaisen tarkkoina.

Kustannuksia ja ympäristöä säästävä hiljainen monitoimilaite kuluttaa virransäästötilassa vain 3 wattia, eikä se tuota käytännössä lainkaan otsonipäästöjä. Canonin kasettien kierrätysohjelman ansiosta laitteiden alkuperäiset värikasetit saadaan uusiokäyttöön.

Uuden i-SENSYS MF4270 - monitoimilaitteen myynti alkaa Suomessa helmikuussa 2008, ja sen suositusvähittäishinta on 439 euroa.

Lisätietoja: Canon Oy, Kuluttajatuoteyksikkö, Teija Tamminen-Saremaa, puhelin 010 544 4609, sähköposti etunimi.sukunimi@canon.fi